Sunday, April 13, 2025

တလှတပဆုံကြတဲ့ တောင်တန်းနှင့်ပင်လယ် အပိုင်း (၂)

တလှတပဆုံကြတဲ့ တောင်တန်းနှင့်ပင်လယ် အပိုင်း (၂)

ရေးသားသူ - Kyawsoeya (မြကျွန်းညို)

နောက်ဆုံးကျန်သည့်ဝက်ဘ်ဆိုက်လေးကိုဖွင့်မိသည်။ အနောက်တိုင်းသူချောလေးများအားနှိုးဆွသည့်မူဗီလေးများဖြစ်သည်။ မတူညီသော အင်္ဂါပုံစံလေးများ ကိုမြင်ရသည်။ သက်ထားအတွက်ဆတ်ဆတ်ခါအရည်တရဟောစိမ့်ထွက်ရခြင်းဖြစ်ရသည်။ 

သရုပ်ပြပုံလေးများ၊ ဆေးပညာပုံများသာမြင်ဖူးသော အမျိုးသားလိင်အင်္ဂါများကို အသည်းထိတ် ဖွယ်မြင် ရခြင်းကြောင့် ဖြစ်သည်။ မင်းသမီးချောလေးများကို ပါးစပ်ဖြင့်နှိုးဆွခြင်း၊ ကိရိယာမျိုးစုံဖြင့် အမြင့်ဆုံးထကြွနေသည် အထိနှိုးဆွထခြင်းကြောင့် မမြင်ရက်စရာလူးလွန့်လိင်ရမက်တက်ကြွနေချိန် တွင် အဆုံးစွန် Erection ဖြစ်ကာထောင်မတ်နေသော လိင်တန်ကြီးများဖြင့် ထိုးသွင်းဆက်ဆံကြခြင်း ကို ရင်တဖိုဖိုဖြင့် ကြည့်နေရသည်။ 

ပြန်လည်ကော့တက်တုန့်ပြန်ဆက်ဆံနေသော မင်းသမီးလေးများ၏ ရမက်မျက်နှာ လှလှလေးများပေါ်တွင် သူတို့မည်မျှခံစားမှုကောင်းနေသည်မှာ အတိုင်းသားပေါ်လွင်နေ သည်။ သက်ထားအသက်ပင်မရှုရဲ။ ရှေ့ပိုင်းတွင်အချိန်ကြာမြင့်စွာနှိုးဆွခံထားရသော စိုလက်ဖောင်းမို့ ထကြွနေသည့် အမျိုးသမီးအင်္ဂါများထဲသို့ ကြီးမားတောင့်တင်းလှသော လိင်တန်ကြီးများ ပက်ပက်စက် စက်တိုးဝင်နေသည့်ပြကွက်များသည် အသည်းအေးစရာကောင်းလှသည်။ 

စခရင်တွင် မြင်နေရသည့် နီရဲနေသော လိင်တန်ထိပ်ဖူး Forehead ၏ ကြီးမားသောအထစ်ကြီးများမှာ သက်ထားရင်တွေကို ပြောင်းဆန်အောင်ခံစားရစေသည်။ စာတွင်သင်ရသည်မှာ အမျိုးသားလိင်တန် သည် ၅ လက်မမှ ၅ လက်မခွဲ ခန့်အထိယေဘုယျရှိ သည်ဆိုသည်ကိုသတိရသည်။ ယခုမြင်နေရသည်များက ထိုအတိုင်း အတာထက်တော့ဘယ်လိုမှ မကနိုင်။ သက်ထားအံ့ဩနေမိသည်။

ထိုညက သက်ထား ၁၂ နာရီကျော်မှအိပ်ပျော်သွားသည်။ ၃ ကြိမ်အထိ Orgasm ရခဲ့သည်ဖြစ်ရာ တကိုယ်လုံးပေါ့ပါးပြေလျော့ကာ ကောင်းမွန်စွာအိပ်စက်ဖြစ်သည်။

...............................................

(05)

ကြားရက်များတွင် ဆရာ့အချိန်မပါလှသဖြင့်တော်သေးသည်ဟုသက်ထားထင်သည်။ ဒီနေ့တော့ သန္ဓေ သားဖွံ့ဖြိုးမှုဘာသာရပ်ကိုသင်ပြရန်ဆရာ့အချိန်ပြန်ပါသည်။ ဆရာကတော့အေးဆေးစွာလက်ချာပေး နေသည်။ နောက်အတန်းကူးပြီးချိန်တွင် ဆရာ့ Signal လေးမှ မက်ဆေ့ချ်ဝင်လာသည်။

“ သက်ထားရေ။ ဒီနေ့ကျောင်းဆင်းရင် ကော်ဖီသောက်ကြမလားလို့လေ။”

သက်ထားမျက်လုံးပြူးသွားသည်။ ဆရာ့ကိုရင်မဆိုင်လို။ သို့သော်ဆရာကိုယ်တိုင်ကဖိတ်ခေါ်ခြင်း အပေါ်ငြင်းလို့လည်းမသင့်။

“ ဟုတ် ဆရာ။ ကျောင်းကန်န်တင်းမှာပဲလား”

“ အင်းလျားလမ်းထဲက နူဒယ်ဟောက်စ်ကိုသွားမယ်လေ”

သက်ထားလက်ခံလိုက်ရတော့သည်။

တွေ့ကြတော့ဆရာက အိနြေအပြည့်နှင့်ပင်။ ကော်ဖီမုန့်များမှာပြီးမှ ဘယ်လိုလည်းသက်ထားရေ။ ဆရာပေးတဲ့ဆိုက်လေးတွေလေ့လာဖြစ်လား”

သက်ထားမျက်နှာတွေထူပူနေသည်။ တကယ်တော့ ထိုညတွင်ပင်မဟုတ်ညတိုင်းလိုလိုလေ့လာဖြစ်နေ တာဖြစ်သည်။ စာမလစ်ဟင်းအောင်သူ့အချိန်နှင့်သူစာကြည့်ပြီးချိန်တိုင်း မအိပ်ခင်တနာရီခန့်ထိုဝက်ဘ် ဆိုက်များကိုကြည့်ဖြစ်နေခြင်းဖြစ်သည်။

“ အဲ့နေ့ကလေ့လာဖြစ်ပါတယ် ဆရာ။ ဆရာပြောသလိုပဲ ဆေးပညာအမြင်နဲ့ဆိုတော့ သမီးနားလည် ရပါတယ်”

ဟန်မပျက်ဖြေနေရသော်လည်း သက်ထားအသံလေးတွေတုန်ချင်ချင်။

“ ဟုတ်တယ် သမီးရဲ့..အဓိကက Response to stimulation ပိုင်းလေးတွေကမြင်လိုက်တော့ပိုသဘော ပေါက်သွားစေတာလေ။ Entertainment movie လေးတွေဆိုတော့ဖျော်ဖြေရေးသဘောလေးတွေ တော့ပါတာပေါ့နော်...”

ဆရာနှင့်ပြောရတာ ကျင့်သားရလာသည်။ သက်ထားစိတ်လေးတွေလည်းနိုးကြားသလိုဖြစ်နေရသည်။

“ ဟုတ်တယ်ဆရာ။ သက်ထားကလေ ကွန်ဆာဗေးတစ်မိသားစုနဲ့ကြီးလာရတော့ ရုတ်တရက်တော့စိမ်း နေတာ အဲလို့တွေမကြည့်ဖူးဖူးဆရာ ”

ဦးသော်ထွန်းဦး မျက်လုံးများတောက်ပြောင်လာသည်။ 

“ အင်းပေါ့ သက်ထားကစာလည်းအရမ်းကြိုးစား တာကိုး။ ဒီသဘာဝစိတ်တွေကပဲ လောကကြီးကိုမောင်းနှင်နေတာပါကွယ်။ အဆန်းမဟုတ်ပါဘူး။ သူ့ သဘာဝတွေအတိုင်းလူသားတွေက ခံစာကြ မျိုးပွားကြနဲ့ လောကကြီးက ဆက်လည်ပတ်နေ တာလေ”

ဓမ္မဌိဌာန်ကျသောဆရာ့ပြောဆိုချက်များကကြောင့် သက်ထားနေရပိုအဆင်ပြေလာရသည်။

“ ဟုတ်တယ်နော် ဆရာပြောသလိုပဲ သဘာဝအတိုင်းဖြစ်တာကိုး လောကကြီးအတွက်လိုအပ်တာနော်”

“ သူက ကောင်းမွန်တဲ့ခံစားမှုလေးတွေလည်းပေးထားပြီး လူသားတွေမျိုးဆက်ပွားစေတာ ကောင်းမွန် တဲ့အရသာမရရင်ဘယ်သူမှလည်း ဒီလိုတွေနေမှာမှမဟုတ်တာလေ..သဘာဝနိယာမသဘောကကို ဖန်တီးထားသလိုဖြစ်တာ”

“ ဟုတ်တယ် သမီးဒီအရွယ်မှသိတာ ခိခိ”

အားကိုးယုံကြည်စိတ်ဖြင့် သက်ထားစကားတော့လွန်သွားမိသည်။

ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးက အမိအရပင်

“ ဟုတ်လား ဆရာက သမီးအရွယ်မှာ သိသင့်တာတော့သိပြီးပြီလိုထင်တာ”

ပြောလက်စဖြင့်ပေါက်တဲ့နဖူးမထူးတော့ပြီ။

“ သက်ထား အရင်ကမသိခဲ့တာဆရာ”

“ ခုသိသွားတော့ သမီးသဘောကျမှာ..သူကဆွဲ ဆောင်နိုင်တာလေ..လူတိုင်း အပေါ်မှာပါပဲကွယ်.. .သောက်လေ သောက်လေငတ်မပြေဖြစ်တတ်တာမျိုး...တကယ်လည်း ခဏခဏလိုချင်ထိုက်တဲ့ခံ စားမှုမျိုးပါလေ”

ကော်ဖီလေးငုံသောက်ရင်းစကားသံတွေတိတ်သွားကြသည်။

“ သက်ထားတခြမေးချင်တာဆရာ။ ဟိုလေ တချို့နေရာတွေမှာက Stimulation လုပ်ပေးတာကြောက် စရာကြီးတွေတွေ့ရတာနော်။ Pain မဖြစ်နိုင်ဘူးလား”

“ Pain တော့နည်းနည်းရှိနိုင်တာပေါ့။ ဒါပေမယ့် attractive pain မျိုးဖြစ်တာ။ ဥပမာ ဗဂျိုင်နာ ဆိုတာ က ခံနိုင်ရည်မြင့်တဲ့ စိတ်အပိုင်းတခုပဲသမီး၊ မီးဖွားချိန်လိုမျိုးအကြီးစား Major Pain မျိုးကိုသူကခံနိုင် တာလေ။ တည်ဆောက်ထားပုံ ဟိုမုန်းထုတ်လွှတ်ပုံစတာတွေနဲ့ ဟန်ချက်ထိန်းထားတာမျိုး။ လိင်စေ့ ကလည်း နာကျင်မှုခံနိုင်တယ်။ နာကျင်မှုကြားကကောင်းလွန်းတဲ့ခံစားမှုတွေကို စိတ်ကစစ်ထုတ်ခံ စားနိုင်တာမျိုး”

ဆရာရှင်းပြနေသည်များကို သက်ထားကိုယ်တွေ့နားလည်ပါသည်။ တောင့်တင်းနီရဲလာသည်အထိ သူ့အစိလေးကိုဖျစ်ညှစ်ပစ်မိသည့်ခံစားမှုများကိုသူနှစ်သက်လွန်းသည်မဟုတ်လား။

သက်ထားစိတ်လှုပ်ရှားနေကြောင်းဦးသော်ထွန်းဦးရိပ်မိသည်။

“ ကျွမ်းကျင်တဲ့ Stimulation တွေက အရမ်းကိုနက်ရှိုင်းကောင်းမွန်လှတဲ့ခံစားမှုတွေပေးတတ်တာ သမီးရဲ့..ကိုယ့်ပါတနာရဲ့ကျွမ်းကျင်မှုအရေးကြီးတာလေ။ သာမန်လူတွေကတော့သာမန်ပဲနားလည် သလိုသွားကြတာဆိုတော့ ရသင့်ရောက်သင့်တဲ့အမြင့်ဆုံးခံစားမှုအဆင့်တွေမရောက်နိုင်ကြတာကွယ်..”

............................................

(06)

ဆရာနှင့်သက်ထားတို့ ကျောင်းသင်ခန်းစာများကိုဆွေးနွေးရင်း၊ ကျောင်းသင်ခန်းစာထက်ပိုဆွေးနွေး ဖြစ်ကြရင် တယောက်ကိုတယောက်တိုးလျိုပေါက်နားလည်လာကြသည်။ ဆရာသူ့ အပေါ်တိမ်းညွှတ် နေသည်မှန်းကို သက်ထားကောင်းစွာနေလည်နေသည်။ 

ဆရာကလည်းသက်ထားသည် သူကြုံဖူးသ မျှမည်သည့်မိန်းကလေးနှင့်မျှမတူသည့် ထူးချွန်ထက်မြက်မှု ချောမောလှပမှုတို့ဖြင့် အပြစ်ဆိုစရာမရှိ ဖြစ်သည်ဟုခံစားရသလို ပွင့်လင်းစွာပြောဆိုဖြစ်နေသည့် လိင်မှုဆိုင်ရာပညာရပ်များကို စိတ်အားထက် သန်စွာပြောဆိုနေတတ်သည့် သက်ထား၏ချစ်မှုရေးရာ စိတ်ပြင်းပြထက်သန်မှုကို အတွေ့အကြုံရင့် သူပီပီကောင်း စွာနားလည်နေသည်။ တနပ်စားသဘောမျိုးထက် ဘဝအဖော်အဖြစ်ရယူလိုစိတ်များ ဖြစ်နေရသည်။ ဆိုင်ထိုင်စကားပြောကြပြီး ပြန်ထချိန်တွင် ဆရာဘောင်းဘီဂွကြားမှ သိသိသာသာဖု ဖောင်းနေသည့်နေရာကြီးအား သက်ထားတိတ်တခိုး ခိုးကြည့်လာတတ်သည်။

တနေ့ထူးထူးဆန်းဆန်းသက်ထားကမေးသည်။ 

“ ဆရာ လက်တွေ့ဘဝမှာကော မိန်းကလေးတွေဆုံ ဖူးမှာနော်..” 

“ အင်းပေါ့သက်ထားရဲ့ ဆရာမထိန်ချန်ပါဘူး အားလုံးပြောပြမယ်လေ။”

သူ့ဘဝတွင်ဆုံဖူးသည့် မိန်းကလေးများအကြောင်းမချွင်းမချန်ပြောပြဖြစ်သည်။

စကားအဆုံးတွင်တော့ အနှေးနှင့်အမြန်သက်ထားမျှော်လင့်ထားသည့်အတိုင်း သက်ထားအား ချစ်ရေး ဆိုလေသည်။ မျှော်လင့်ထားပြီးသားကိစ္စဖြစ်သော်လည်း သက်ထားရင်တွေခုန်မိသည်။ အသက်ကွာ နေသော်လည်း နုပျိုရင့်ကျတ်သဘောက်ယောက်ျားဆန်ဆန်တည်ကြည်သောဆရာ့အား သက်ထား တွယ်တာမြတ်နိုးရပါသည်။ ပညာတတ်ပါရဂူကြီးတဦးဖြစ်သည်မို့ ဖေဖေတို့ ကြီးကြီးတို့လည်းသဘော မတူနိုင်စရာမရှိဟုသက်ထားယုံသည်။ တပတ်အကြာတွင်အဖြေပေးပြီး နောက်ပိုင်းတွင် ဒေါက်တာ သော်ထွန်းဦး အပျော်ကြီးပျော်နေတော့သည်။

မန္တလေးပြောင်းရသောကြောင့် ရန်ကုန် ဆေးခန်းများမထိုင်ဖြစ်ပဲအဆက်ပြတ်နေရာ ရန်ကုန်ပြန်ရောက် ပြီးနောက်ပိုင်း အထူးလူနာ တယောက်သာစမ်းသတ်ရသည်။ ပိန်လွန်းသဖြင့်သူသဘောမကျလှရာသူ ဇာတ်လမ်းမဆက်ဖြစ်။ နိုင်ငံတကာသားဖွားမီးယပ်ညီလာခံများသွားရောက်ချိန်၊ အတိုင်ပင်ခံကိစ္စများ အတွက် နိုင်ငံခြားသွားရချိန်တို့တွင် ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦး ရောဂါစစ်ဆေးပြီး လက်မှတ်ရှိသော ဈေးကြီး Date Girl များနှင့် လိင်စိတ်ဖြေဖျောက်ဖြစ်သည်။ 

သူ့စိတ်ကြိုက်ကိုယ်လုံးကိုယ်ထည်ပြည့် ထွားသည့် ထိုင်းမလေးများ၊ ဗီယက်နမ်မလေးများ၊ တရုတ်မလေးများကို အလှည့်ကျခေါ်ယူပြီး လိင်ဆန္ဒဖြေ ဖျောက်ဖြစ်သည်။ အနောက်တိုင်းသူငယ်ငယ်လေးများရပါကလည်းခေါ်သည်။ ညှိနှိုင်းစဉ်ကပင် Foreplay နှိုးဆွမှုကို အချိန်ယူလုပ်လိုသော သူ့ဝါသနာကို ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပြောပြသ ဘောတူပြီး မှဇာတ်လမ်းစဖြစ်သည်။ ထို့အတွက်လည်း မုန့်ဖိုးသပ်သပ်ပိုပေးတတ်ရာ ဒေါက်တာသော် ထွန်းဦးနှင့် ဆက်ဆံရသည့် မိန်းကလေးများသည် ကံကောင်းလှသည်ဟုဆိုနိုင်သည်။ 

ကျွမ်းကျင်စွာနှိုး ဆွမှု များကြောင့် အကြိမ်ကြိမ်ပေါက်ကွဲပြီးမြောက်ရသလို ကြီးမားတောင့်တင်းသလောက်သက်လုံ ကောင်းလှသော တန်ဆာတန်ကြီးနှင့် အကြိမ်ကြိမ်မမောနိုင်မပမ်းနိုင်ဆက်ဆံနိုင်သူ ယောက်ျားပီသ သူကြီးဖြစ်သည်မို့  ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦး နှင့်ဆုံရသည့်မိန်းက လေးတိုင်းစွဲလမ်းကြသည်ချည်းဖြစ် သည်။

သူ့လိင်ဆန္ဒမဖြေဖျောက်ရသည်မှာ ၃ လခန့်ရှိပြီ။ သက်ထားနှင့်မတွေ့ခင်တပတ်လောက်က ဗန်ကောက် သို့သွားရင်းထိုင်းမလေးနှင့်နောက်ဆုံးဆက်ဆံခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။ သက်ထားအပေါ်သူအချစ်ကြီးချစ်သလို အပြင်းအထန်လည်းလိင်ဆက်ဆံချင်နေမိသည်။ သူ့သွေးသားဆန္ဒများက သားကောင်ကိုမြင်နေရသော ကျားရဲ ကြီးလို မာန်ပြင်းပြင်းစေ့ဆော်လှပြီဖြစ်သည်။ 

လှပဝိုင်းတင်းနေသော ရင်အစုံ၊ ကိုယ်နေခါးကျ လှလှ လေးတွင် ဝန်းဝိုင်းကိတ်ပြည့်နေသည့်တင်သားစိုင်ကြီးများ သူပိုင်ပိုင်နိုင်နိုင်ဆုပ် ကိုင်ချင်လွန်းနေ ပြီ။ ကိုယ်နေဟန်ထားအရ သက်ထားတွင်စွဲမက်ဖွယ်ရာမိန်မကိုယ်ကြိးရှိနေမည်ဟု သူစိတ်ကူးပုံဖော် မိသည်မှာ အခါခါ...။

ချစ်သူဘ၀ရောက်လာသော်လည်း သက်ထားကဆရာဟုသာဆက်ခေါ်နေ ဖြစ်သည်။ဆေးပညာရပ် များအကြောင်း..ဘ၀အကြောင်း..သဘာ၀ပတ်၀န်းကျင်ထိန်းသိမ်းမှုအကြောင်းများတမေ့တမောပြောဖြစ်ကြသလို လိင်မှုပညာရပ်များကိုဆေးပညာအရကော သဘာ၀အရပါပွင့်လင်းစွာပြောဆိုမိလာကြ သည်။ စာမေးပွဲနီးချိန်မို့တခြားဟိုဟိုသည်သည်တော့လည်တာပတ်တာမျိုးမလုပ်ဖြစ်ကြသေး။ ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးက သက်ထားပညာရေးကိုတော့အထူးအလေးထားဂရုစိုက်စေသည်။ 

တကယ်တော့ ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦး ပလောင်တောင်တက်နှေးနေခြင်းဖြစ်သည်။ ဒီကြားထဲတွင် သက်ထားဖေဖေ အင်ဂျင်နီယာမှူးကြီးသည် နယ်ကိုပြည်နယ်အင်ဂျင်နီယာချုပ် အဖြစ်ပြောင်းရွေ့ တာ၀န်ထမ်းဆောင်ရ သည်ဖြစ်ရာ အိမ်တွင် ကြီးကြီးနှင့် သက်ထားသာ ကျန်ရစ်သည်။ စာမေးပွဲအတွက်သက်ထားစာတွေဖိလုပ်ဖြစ်သည်။ စာမေးပွဲကို ကျေနပ်စွာဖြေဆိုနိုင်ခဲ့ပါသည်။

စာမေးပွဲပြီးသည့်အပတ် တနင်္ဂနွေနေ့တွင်တော့ဆရာက သူ့အိမ်မှာ သူကိုယ်တိုင်ဟင်းချက်ကျွေးမည်ဟု ခေါ်သည်။ တကယ်တော့ သက်ထားထိုသို့ဆရာဖိတ်ခေါ်လာချိန်ကို တိတ်တခိုးမျှော်နေခဲ့သည်မှာ ကြာပြီ ဖြစ်သည်။ သက်ထားစိတ်တွေလှုပ်ရှားနေသည်။ ဒီနေ့သောကြာနေ့ဆိုတော့ သန်ဘက်ကာတွင်ဆရာ့ အိမ်သို့သွားလည်ရတော့မည်။ စာမေးပွဲကြောင့် စာကိုဖိလုပ်ဖြစ်ရာမလှည့်ဖြစ်တာကြာသော ၀က်ဘ် ဆိုက်များဖက်သို့စိတ်လွတ်ကိုယ်လွတ်ပြန်လှည့်ဖြစ်သည်။

နေ့လည်ကဆရာနှင့်ပြောခဲ့မေးခဲ့သည်လေးများကို ပြန်စဥ်းစားမိရင်း သက်ထားစိတ်တွေနွေးလာသည်။

“ ဆရာရေဆေးပညာမှာခေါ်တဲ့ ဗဂျိုင်နာကို သဘာ၀အရဆို ဘယ်လိုခေါ်ရတာ ဆရာ Erotic ဖြစ်လည်း ဟင်..”

ပွင့်လင်းရိုးသားစွာကလေးတယောက်လိုမေးနေသော သက်ထားမျက်နှာလေးကို မနာကျင်အောင် လိမ်ဆွဲလိုက်ရင်း

“ သက်ထားကော ဘယ်လိုခေါ်ရတာကြိုက်လည်း”

“ ဟယ်သက်ထားကမေးတာလေ ဆရာကဖြေရမှာ ခိခိခိ”

“ ဒီလိုလုပ် ဆရာလည်းစာရွက်လေးနဲ့ရေး မယ်...သက်ထားလည်းရေး..ပြီးရင်တိုက်ကြည့်ကြမယ်.. တူတယ်ဆိုရင် ဒီအပတ်တနင်္ဂနွေနေ့မှာ ဆရာ့အိမ်မှာ တခုခုချက်စားရင်းပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နေကြမယ်။ သက်ထားလည်းကျောင်းပိတ်ထားတာဆိုတော့လေ။ ဆရာလည်းဆေးခန်းပိတ်ရက်ဖြစ်တာဆိုတော့”

“ တကယ်လို့ မတူရင်ကော”

လှပညီညာသောသွားလေးများပေါ်အောင်ပြုံးနေသည့် သက်ထားခေါင်းလေးကိုမနာအောင်ထုလိုက်ရင်း 

“ မတူလည်းပဲ ဆရာ့အိမ်မှာဆုံကြမယ်လေ...”

“ လူလည်ကြီး...ခိခိခိ”

သက်ထားက စာရွက်လေးထုတ်ပြီး သူတ၀က် ဆရာတ၀က်ပိုင်းပေးသည်။

စာခိုးချမှာကြောက်သည့်ဟန်လေးဖြင့် လက်ဖ၀ါးမို့မို့လေးကိုကာပြီးရေးနေသည့် ချစ်သူလေးကိုကြည့် ပြီး ဦးသော်ထွန်းဦးစိတ်တွေထကြွလာသည်။ အသည်းယားစရာကွယ်...။

“ ကဲမျက်စိမှိတ်။ ဆရာ့စာရွက်လေးကိုချထား သက်ထားဖွင့်ဆိုမှဖွင့်နော် မျက်စိကို”

“ ရပြီဖွင့်တော့” 

သက်ထားဆီမှစာရွက်ပိုင်းလေး သူ့ရှေ့ရောက်နေသည်။

ညီညာလှပသော အင်္ဂလိပ်စာလုံးလေးကို သူဖတ်ကြည့်လိုက်သည်။ သွေးတွေတဖျင်းဖျင်းဆူး၀ေလာရပါသည်။

“ South Phoke”

ထိုအချိန်တွင်ပင်သက်ထားဆီမှ ပြုံးပျော်သံလေးထွက်လာသည်။ ဟယ်ဆရာလည်းတူတူပဲတော့ ခိခိခိ”

ဆရာကမြန်မာလိုလေးရေးထားသည်။ နှစ်ယောက်သားပြိုင်တူရယ်မောမိကြသည်။ ဒေါက်တာသော် ထွန်းဦးမျှော်လင့်ထားသည့်အချိန်ရောက်ပြီဟုနားလည်လိုက်သည်။ ချစ်သူလေးသည် လိင်စိတ်ပြင်း ထန်လှသလို Dirty Talk များပြောရခြင်းတွင်လည်းသာယာစိတ်ရှိကြောင်းသိရသည်ဖြစ်ရာ သူအ ကြိုက်ရှိနေသည်။ သူသည်လည်း လိင်ဆက်ဆံချိန်တွင် တစ်တစ်ခွခွ Dirty Talk များပြောရခြင်း ကိုခုံမင်လှသူဖြစ်သည်။

........................................

(07)

သက်ထား ဆရာ့စာရွက်ပိုင်းလေးကို ယူလာသည်။ ခုတင်ပေါ်တွင်အကျအနထိုင်ရင်း ပြန်ဖတ်မိတိုင်း စိတ်တွေနွေးလာရသည်။ ပေါင်ခြံကြားမှ ဖောင်းမို့နေသော နေရာလေးအားပွတ်သပ်ကိုင်တွယ်ရင်း.. .စိတ်တွေပိုနွေးလာရသည်။ တနင်္ဂနွေနေ့တွင် သူမလေးဘယ်လောက်ခံ စားရမည်မသိနိုင်။ သေချာ နေပြီတော့ဖြစ်သည်။ သန်မာသောဆရာ့လက်ဖ၀ါးကြိးတွေကို မြင်ယောင်နေမိသည်။ ဆေးခန်းလည်းဖွင့်ထားသည်မို့ မီးဖွားကိရိယာအစုံအလင်ရှိနေမှာဖြစ်သည်။ သက်ထားဆက်မတွေးရဲ။ မတွေးပါဘူးဆိုမှ ဆရာ့ထူထဲသောနှုတ်ခမ်းအားစိတ်တွင်မြင်နေမိသည်။ 

ဆရာနှင့်သူ့ကြားစကားလေးများတွင် လိင်မှုကိစ္စများအားစုံလင်စွာဆွေးနွေးဖြစ်ကြသော်လည်း အခေါ် အ၀ေါ်များအားအင်္ဂလိပ်လိုသာသူပြောထွက်ရဲသည်။ တကယ်တော့ သက်ထားစိတ်တွင်အပြာစာအုပ် များကအတိုင်းသာစိတ်နှင့်ပြောဆိုမိနေသည်။ စိတ်တွင်သာယာမှုများစွာရစေသည်။ ဒီနေ့ ဆရာရေးပြ တာလေးကိုဒါကြောင့်သူပိုရင်ခုန်ခဲ့ရခြင်းဖြစ်သည်။ 

ကျွမ်းကျင်သောသူ၏ Stimulation သည် အနက် ရှိုင်းဆုံးခံ စားမှုတွေဆီရောက်စေသည်ဆိုတော...သက်ထား စောက်ဖုတ်ဖောင်းဖောင်းမို့လေးသိသိ သာသာပူနွေးလာသည်။ နာကျင်မှုတွေကို သူကစစ်ထုတ်ခံစားတတ်သည်တဲ့..။

..........................................

ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးတယောက် မနက်ဖြန်တွင် ချစ်သူလေးအား လက်၀ယ်ပိုင်ပိုင်ရရှိတော့မည်။ ၃ လနီးပါးလက်နှင့်သာ စခန်းသွားခဲ့ရသည့် လိင်တန်ကြီးသည် မာန်တပြင်ပြင်။ မိန်းမပေါင်းများစွာကို သွင်း၀င်ထားသည့် ၀ါရင့်လိင်တန်ကြီးသည် နုနုထွဋ်ထွဋ်အပျိုစင်လေးနှင့်ဆုံရတော့ မည်ဖြစ်ရာအထူး ပင်နိုးကြားနေသည်။ 

စိတ်သွားတိုင်းကိုယ်ပါစေရန်အနည်းငယ်ရှည်နေသော ဒစ်အောက်ပိုင်းမေးသိုင်း မှေးလေးကို ကိုယ်တိုင်လှီးထားသည်ဖြစ်ရာ အစွမ်းကုန်ထောင်မတ်နေချိန်တွင် ထိပ်ဖူးကြီးသည် အသည်းယားစဖွယ် ကားကားကြီးလန်နေသည်။ ရှည်လျားတုတ်ခိုင်သည့် စံချိန်လလွန်လီးကြီးဖြစ် သည်။ 

ထိပ်ဖူးကြီးမားလှပေရာ ဒစ်ပါးဟက်ကြီးမှာလည်း လက်ညှိုးတလုံးစာနီးပါးကားဟက်နေလေ သည်။ ဒစ်ဇောင်းနေရာကြီးသည် နီပုတ်ပုတ်အရောင်တင်းပြောင်ကာ အသားမာတက်သလို ပိုမာတင်း နေသည်။ လက်နှင့်အာသာမဖြေတော့ပဲ သောက်နေကျအားဆေးကိုသောက်ကာ ဒေါက်တာသော်ထွန်း ဦးအိပ်ယာ၀င်ဖြစ်လိုက်သည်။

.................................................

(08)

ဆရာတို့လမ်းက ခြံကြီး၀န်းကျယ်တွေနှင့်မို့ဆရာ့ကား၀င်လာချိန်တွင်လမ်းပေါ်တွင်လူတယောက်မျှမရှိ။

ခြံထဲတွင်ခေတ်မှီ ၂ ထပ်တိုက်လေးတွေ့ရသလို။ ခြံထောင့်တွင် ဘတ်စကက်ဘောလေ့ကျင့်သည့်ကွင်း ငယ်လေးရှိနေသည်။

အဆောင်လေးသပ်သပ်ဖြင့် ဆေးခန်းကို ဆရာကပြသည်။ သန့်ရှင်းသပ်ရပ်နေသောဆေးခန်းနေရာလေးတွေခေတ်မှီဆေး၀ါးများအစုံအလင်ရှိသလို အတွင်းခန်း သပ်သပ်တွင်ထားရှိသည့် လူနာစမ်းသပ်သည့် စင်သည်လည်း ခေတ်မှီလှသည်။ လိုသလိုနှိမ့်မြှင့်လို့ ရသည့်စင်မျိုးဖြစ်သည်။ ဒီစင်လေးပေါ်တွင် လူနာဘယ်လောက် ကိုဆရာစမ်းသပ်ပေးခဲ့သလည်း တွးမိရင်းစိတ်ထဲတွင် မနာလိုစိတ်လေးလို၀င်မိသည်။ သို့သော်ထုတ်တော့ မပြောဖြစ်ပါ။ ဆရာက အိုဂျီပေပဲလေ...။

အိမ်ပေါ်ထပ်တွင်သပ်ရပ်စွာထားရှိသော စာအုပ်ဘီရိုကြီးများအပြည့်ဖြစ်သည်။ ထူးချွန်လှသောသား ဖွားမီးယပ်ပါရဂူကြီးဖြစ်ရာ နိုင်ငံတကာအတိုင်ပင်ခံသမားတော်ကြီး အဖြစ်ဆရာကတာ၀န်ယူနေသူ လည်းဖြစ်သည်။ သက်ထားဆရာ့ကိုရင်ခုန်စိတ်လှုပ်ရှားရချစ်ရသလို အားကျအတုယူစိတ်လည်းရှိ လေသည်။ တနေ့တွင်ဆရာ့လိုပင် မိမိသည်လည်း ပါရဂူဖြစ်ရမည်။

အချိူးကျလှစွာ မြန်မာအင်္ကျီရင်ဖုံးလက်တိုအပြာနုလေးနှင့် စကဒ်ထမိန်အပြာရောင်လေးကို ချပ်ရပ်စွာ ၀တ်ဆင်လာသော ချစ်သူလေးအား ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးကြည့်မ၀။ သက်ထားနှင့်တွေ့ပြီးနောက်ပိုင်း မည်သည့်မိန်းမနှင့်မျှမဆက်ဆံဖြစ်ခဲ့။ ဆန္ဒမရှိ၍တော့မဟုတ်၊ အလုပ်များသည်ကတကြောင်း သက်ထားနှင့်ဆုံပြီးတည်းက လက်ထပ်ယူရန်ရည်ရွယ်သည်အထိ ချစ်ခင်စွဲလမ်းတပ်မက်နေသည် လည်းတကြာင်းကြောင့်ဖြစ်သည်။ 

လက်တွဲဖော်အဖြစ်ရွေးချယ်ထားသူဖြစ်ရာ အကောင်းဆုံးသော အရသာကို စိမ်ပြေနပြေစိတ်တူသဘောတူသာရယူရန်မျှော်လင့်ပြီး သူအချိန်ကြာမြင့်စွာပျိုးထားခဲ့ရ သည့် ပန်းနုနုလေးဖြစ်သည်။ သူ့စိတ်ကိုအမှီလိုက်နိုင်လောက်အောင် သက်ထားသည်လည်း ရမက်စိတ် များထက်သန်သူလေးဖြစ် ကြောင်းသူသိသည်။ တသက်လုံးဗိုင်းကောင်းကျောက်ဖိခံထားရသော အပျိုစင်စောက်ဖုတ်လေးဘယ်လိုပုံစံဖြစ်မည်ဆိုသည်ကို စိတ်ကူးနှင့်ပုံဖော်ကြည့်ရတာ ညတိုင်းနီး ပါးပင်။ အပြောအဆိုလေးများရဲတင်းပွင့်လင်းလာချိန်တွင် ဖိုမကိစ္စများကိုဆေးပညာလိုလိုပြောဖြစ် ဆွေးနွေး ဖြစ်ကြချိန်များသည် ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးအတွက်နေရခက်လောက်အောင် လီးကြီးတောင့် တင်း တင်းကြပ်ရချိန်များဖြစ်သည်။ 

သက်ထားနှင့်တွေ့ပြီးပြန်လာတိုင်း ၂ ကြိမ် ၃ ကြိမ်လောက် လက် နှင့်အာသာ ဖြေပစ်ရသည်။ ဖမ်းစားနိုင်လွန်းသည့်ချစ်သူလှလှလေး။ ဒီနေ့တော့ သူနှင့်တွေ့ရန် စိတ်လို လက်ရလိုက်လာပြီ။

“ သက်ထား ဆရာ၀က်သားအချို ပဲနီလေးဟင်းချို ငါးပိထောင်းလေးချက်ထားတယ်..” 

တယောက်တည်းသမားမို့ မေမေလက်ထပ်သင်ပေးခဲ့သဖြင့် ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးဟင်းကောင်း ကောင်းချက်တတ်သည်။

“ ဟယ် သက်ထားအကြိုက်တွေ”

နှစ်ယောက်သားဆာဆာနှင့် ထမင်းစားလိုက်ကြသည်။ ချောကလက်ရည်လေးသောက်ပြီးနားနေကြချိန် တွင်တော့ သက်ထားစိတ်လှုပ်ရှားလာရသည်။

ဆရာက သောကြာနေ့ကသူရေးထားသည့် စာရွက်လေးတကိုင်ကိုင်လုပ်ပြနေသည်။

“ အရမ်းတိုက်ဆိုင်တာ။ တခြားဖြစ်နိုင်ချေတွေလည်းရှိရဲ့သားနဲ့...ဒီနေ့တော့ နိုးဗဂျိုင်နာနော်”

“ ခိခိခိ ဟုတ်ပ ညကတောင်သက်ထားလည်း ဆရာရေးထားတာလေးပြန်ဖတ်မိတာကွယ်”

အချိန်တန်ပြီဟုဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးဆုံးဖြတ်သည်။ ချစ်သူသက်တမ်း ၂ လကျော်အတွင်းစာမေးပွဲ များ၊ အတန်းချိန်များပြည့်ကြပ်နေသဖြင့် ဆိုင်ထိုင်စကားပြောသာလုပ်ဖြစ်ခဲ့ကြသည်။ လက်လေးကိုင် လက်လျှောက်လောက်သာအချိန်ရကြသည်။ ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦး သက်ထားထိုင်နေရာနှစ်ယောက် ထိုင်ဆိုဖာလေးသို့ကူးလာသည်။

“ ဆရာ..နော်...” 

သက်ထားကိုယ်လေးရွံ့သွားသည်။ ပြေလွင်သောပခုံးလေးကို ရင်ခွင်ထဲမှီထားစေရန် ပြင်ပေးလိုက်သည်။ တကယ်ကြီးကျတော့သက်ထားအသက်ရှုသံတွေမြန်လာမိသည်။ သက်ထား မျက်နှာလေးကို ရွှန်းရွှန်းစားစားကြည့်ရင်း နှုတ်ခမ်းတွေတရွရွဖြစ်လာသည်။ လက်မောင်းအိုးလေးကို ဖြေးညှင်းစွာပွတ်သက်ပေးချိန်တွင်တော့ သက်ထားမျက်တောင်လေးစင်းလာသည်။ ဆရာက သက် ထားလည်တိုင်ကျော့၀င်း၀င်း နှစ်နှစ်လေးကို သူ့နှုတ်ခမ်းထူထူထဲထဲကြီးဖြစ်လှမ်းဟပ်သလိုနမ်းစုပ် လိုက်သည်။ 

သက်ထားကိုယ်လေးတုန်ယင်လာသည်။ ပေါင်တန်လေးများ လှိမ်ယှက်လာသည်။ ညည်းသံလေးတိုးတိုးထွက်လာသည်။ ဦးသော်ထွန်းဦးသိလိုက်ပြီ။ သက်ထား၏လိင်ခံစားမှုအမြင့်ဆုံး ဆုံချက်သည် လည်တိုင်တွင်ရှိနေသည်ပဲ။ လည်တိုင်လေးအားကျွမ်းကျင်စွာအချိန်ယူနမ်း စုပ်ပေး နေသည်။ သက်ပြင်းအခါခါချရင်းသက်ထားကိုယ်လေးတုန်လာတာသိသာလွန်းသည်။ 

“ ဆရာရယ်....”

သက်ထားလူးလွန်လာသည်။ “ဆရာ့ကိုယ်လုံးကြီးကိုတွန်းထားမိရင်း

“ သက်ထားကိုဆရာလက်ထပ်မှာပါနော်”

“ ကိုယ့်တသက်မှာ အိမ်ထောင်ပြုဖို့လုံး၀မစဥ်းစားထားတာကို ပြင်ပြီး ကို့ရင်နဲ့အမျှချစ်ရတန်ဖိုး ထားရ တာပါကွယ်။ ချစ်သူဘ၀ကြင်နာနွေးထွေးမှုလေးတွေတော့ ပေးချင်ရချင်မိတာ တော့ရှိ တာပါ...ချစ်သူ ဘ၀စတည်းက မနွေးထွေးခဲ့ကြရတာလေ”

“ သက်ထားနားလည်ပါတယ် ဆေးပညာအရကော သဘာ၀ခံစားမှုတွေအရပါ သက်ထားလည်း..ခံစား ရပါတယ်...” 

အသံလေးတိုးတိမ်ညင်သာလွန်းသည်။

သက်ထားဆံပင်လေးတွေကိုသူဖွပေးနေရင်း...

“ စိတ်ချနော်..နှလုံးသားနဲ့ထပ်တူချစ်ရတာပါ.. ကိုတို့လက် ထပ်ကြမယ်။ သက်ထားကိုယ့်လိုပဲ ပါရဂူကြီးဖြစ်တဲ့အထိကြိုးစားဖို့ဘေးကနေ အမြဲပံ့ပိုးပေးနေမယ်.. သက်ထားဘ၀မှာမကြာသေးမီကမှသိရတဲ့ အရွယ်ရောက်သူတိုင်း ခံစားရတဲ့ ခံစားမှုတွေ အကောင်းဆုံး ခံစားစေချင်တာ။ ချစ်လွန်းလို့ လက်လေးတွေပဲကိုင်မိတာခုထိနော် ..တကယ်တော့ သက်ထားနဲ့တွေ့ပြီး ပြန်လာချိန်တိုင်း အရမ်းခံစားရတာသက်ထားရဲ့..အိမ်ရောက်ရင် ၂ ကြိမ် ၃ ကြိမ်လောက်ထိ မာစတာဗေးရှင်းလုပ်ယူရတဲ့အထိပါပဲ..”

“ ကွယ်...ဆရာကလည်း....” 

သက်ထားမျက်နှာလေးနီရဲနေတော့သည်။ ဆရာ့ရင်ခွင်ကျယ်ကြီးကို လက်သီးလေးဆုပ်ကာမနာအောင်ထုနေမိသည်။ သူခိုးကြည့်မိသော ဆရာ့ဘောင်းဘီခွကြားနေရာကြီး ကိုမြင်ယောင်လာမိသည်။ ဆရာလိင်တန်ကြီး ကြီးမားမည်ဟုသူထင်သည်။ အိမ်နေရင်းဘောင်းဘီ ပွပွရှည်ရှည်ကြောင့် ဒီနေ့တော့ စောစောကအထိ ဆရာ့ဘောင်းဘီဂွကြားနေရာကိုအကဲခတ်ခွင့်သိပ် မသာလှ။

“ သက်ထား ဆရာပေးတဲ့ ဆိုက်လေးတွေကြည့်ရကာစက စိတ်တွေမောရတာမှအရမ်း...Stimulation တွေစိတ်မောရတာ...”

ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦး သက်ထားလည်တိုင်လေးတွေကို ဖွဖွလေးသပ်ပေးနေသည်။

“ ကိုတို့တိမ်တွေပေါ်ကို သွားကြမယ်နော်...”

သက်ထား၏ရွှန်းစိုနေသောမျက်၀န်းလေးလင်းလက်နေသည်။ မျက်တောင်ရှည်ကြီးများကိုခတ်ပြ ရင်းမသိမသာလေး ခေါင်းညွတ်ခွင့်ပြုပေးလိုက်သည်။ သက်ထားရင်တွေဗလောင်ဆူနေပြီ..။

ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးသန်မာသောလက်ကြီးများဖြင့်စက်ထားလက်မောင်းလေးတွေကိုပွတ်သပ်နေသည်။ လည်တိုင်း၀င်းပြည့်ပြည့်လေးကို သူ၏ထူထဲသောနှုတ်ခမ်းနွေးကြီးဖြင့် နမ်းစုပ်ပေးနေတော့သည်။ သက်ထားစိတ်တွေထိန်းမထားချင်တော့။ ကျယ်၀န်းသောခြံကြီးထဲကတိုက်ထဲတွင် ဆရာနှင့် သူနှစ် ယောက်တည်းရှိသည့် ကမ္ဘာလေးဖြစ်ရာလုံခြုံစိတ်ချရသည့်အပြင် အလုံခြုံဆုံးချစ်ရသည့် ဆရာ့ရင်ခွင် တွင် သက်ထားဟန်မဆောင်ချင်တော့...ထိန်းမထားချင်တော့..။ နှုတ်ခမ်းရှည်ရှည်ပိပိရိရိလေးပွင့်ဟလာသည်။ ညည်းသံတိုးတိုးလေးများထွက်လာသည်...

“ အင်းးးးးကွယ်...”

ဒေါက်တာသော်ထွန်းဦးလက်များက ထွားဖွံ့နေသော သက်ထားရင်အစုံကို ကိုင်တွယ်ပွတ်သပ်လာ သည်။ အားမလိုအားမရဟန်ဖြင့် သက်ထားအင်္ကျီလေးကို အလောတကြီးကြယ်သီးလေးတွေဖြုတ် နေသည်။ သက်ထားရင်တွေခုန်ရပါသည်။ ဘော်လီကြိုးလေးကိုလက်လျိုပြီးချွတ်လိုက်ချိန်တွင် ပြည့်တင်းညို၀င်းနေသည့် သက်ထား၏ရင်သားစိုင်တင်းတင်းကြီးတွေ အပြိုင်ပေါ်ထွက်လာတော့ သည်။ 

လက်ဖ၀ါးကြီးဖြင့် နို့ကြီးတွေအားပင့်ကိုင်နယ်ဆွကာ အငမ်းမရနမ်းစို့လျှက်ပါတော့သည်။ အညိုနုရောင်နို့သီးလေးများက လက်ဆစ်တ၀က်သာသာခန့်တိုးထောင်ထနေကြသည်။ ဆရာ့နှုတ်ခမ်း ကြီးဖြစ်ဖိညှစ်စို့လိုက် လျှာဖျားလေးဖြင့်ရစ်မွှေထိုးလျှက်လိုက်ဖြင့် သက်ထားနေရခက်လှသည်။

“ အားးးးးဆရာရယ်...”

ဆရာ့ဆံပင်တွေကို သက်ထားဆုပ်ကိုင်ထားမိသည်။ ခံစားရလွန်းသည်။ သက်ထား စိတ်တွေ တိမ်တွေပေါ်ရောက်လာသည်။ လိင်ရမက်ခံစားမှုသွေးများဖြင့် တကိုယ်လုံးထူပူလာသည်။

“ လှလိုက်တဲ့နို့ကြီးတွေ ချစ်ရယ်...”

ဆရာ့နယ်ချက်များပြင်းလာသည်။ နို့သီးလေးတွကျိန်းနေအောင်တဖက်ကိုစို့စုပ်ရင်း လက်ညှိုးလက်မ နှင့်ကျန်တဖက်ကို နာနာလေးညှစ်ဖျစ်ဆွနေသည်။ သက်သားလျောလျောလေးထိုင်နေသည့်ဆိုဖာပေါ်မှ ခါးလေးကော့တက်လာသည်။ စကဒ်ထမိန်အကွဲလေးဟသွားပြီး ညိုစိမ့်ရွှမ်းစိုနေသောပေါင်တန်သားစိုင် များကို တစွန်းတစတွေလာရသည်။


အပိုင်း (၃) ဆက်ရန် >>>>




Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment