Sunday, February 11, 2024

အချစ်ရေ ကိုယ့်ကြောင့် (စ/ဆုံး)

အချစ်ရေ ကိုယ့်ကြောင့် (စ/ဆုံး) 

ရေးသားသူ - မန်းကျော်ရှိန် (M.A)

ကျွန်တော်အပါဝင် လူသားတွေဟာ ဘဝရပ်တည်ရေး၊ စား၊ဝတ်၊နေရေး ၊ ကျန်းမားရေး စတဲ့ စတဲ့ အရေးတွေ အတွက် ရုန်းကန်နေကြရင်း တစ်စုံတစ်ရာ အခက်အခဲ တစ်ခုခုနဲ့ ကြုံရပြီး ဆိုကြပါစို့။ အဲဒီ အချိန် တစ်ဦးတစ်ယောက်၊ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုခု၊ အရာဝတ္ထုတစ်ခုခု ကို လွှတ်ကနဲ အပြစ်ပုံချလိုက်တာပါပဲ။ 

ယနေ့အချိန် အပြစ်အတင်ခံရ အများဆုံးက ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် မ၊အ၊လ ကြောင့် လို့ အပြစ်ပုံလိုက်တာပါပဲ။ (အဟဲ စတာနော်၊ချိတ်ချိုးရအူး) အစိုးရမကောင်းလို့၊ စီမံအုပ်ချုပ်မှုမကောင်းလို့၊ ဒီမိုကရေစီ မဟုတ်လို့ ဘာညာ ဘာညာ အပြစ်တင်ပစ်လိုက်တာပဲ။ မှန်တယ်နော်။ 

ဒါက ဒုက္ခရောက်တဲ့အချိန်ပေါ့၊ သာသာယာယာ ရှိတဲ့အချိန် ၊ပြေပြေလည်လည် ရှိတဲ့အချိန်တွေဆို ဘယ်သူ့ကြောင့် ဘယ်ဝှာကြောင့်၊ ဘယ်သင်းကြောင့် လို့ ထုတ်ပြောမယ့်သူ ခပ်ရှားရှားပါပဲ။ ငါတော်လို့ ငါကြိုးစားရလို့ ဒါတွေဖြစ်လာတာ ပဲလို့ နားထင်သွေးရောက် မောက်ကြွားတက်ကြတာ အများစုပါ။ (လူတိုင်းတော့ မဟုတ်ပါဘူး။)

..................................................

ကိုနေဝင်းနဲ့ မတင်မာ တို့နှစ်ယောက် အိစက်ညက်ညောတဲ့ ဖဲမွေ့ယာပေါ်ဝယ် ...(ရှေးသီချင်းအပိုဒ်လေး)၊ အစကတော့ ခပ်ရိုးရိုး ၊နောက်တော့ တမျိုးတိုးလို့ ချစ်တယ်ဆိုပဲ၊ ငရဲကြီးတက်တယ်ရှင့်၊ မတော်ပါဘူး..မောင်ရယ်... (ရှေးသီချင်းတွေ မိုက်တယ်နော်)၊ စောင်း၊ပုလွေ၊ဘာဂျာစုံတယ် (ဒါလဲ ရှေးသီချင်းပဲ) ဆိုတဲ့ ညအိပ်ယာဝင်ချိန်ကာလလေးေပါ့။

သူတို့က လူလတ်ပိုင်းတွေပါ။ ပထမအရွယ်မှာ ပညာရှာကာ ဒုတိယအရွယ်မှာ ဥစ္စာရှာခဲ့ပြီး လို့ ကြင်ယာပါ ပြည့်စုံခဲ့ကြတော့ သာသာယာယာ ဘဝလေးကို ပိုင်ဆိုင်ထားကြတယ္။ လောကီအာရုံ ကာမဂုဏ်တွေကို ခံစားလို့ အကောင်းဆုံး အရွယ်တွေပေါ့။ လိင်ကိစ္စ ဆိုတာကလဲ စား၊ဝတ်၊နေရေး အပူကင်းပြီး စိတ်ချမ်းသာမှုနဲ့ ကျန်းမာရေး ကောင်းနေပါမှ ခံစားလို့ကောင်းတာလေ။ သူတို့က အဲဒီ ကုသိုလ်တွေနဲ့ ပြည့်စုံတဲ့ သူတွေပေါ့။

မိသားစုလား၊ သားသမီး သုံးယောက်မွေးထားပေမယ့် အနားမှာ တစ်ယောက်မှမရှိ၊ သမီးကြီးက စင်္ကာပူမှာ၊ သားအလတ်က ဂျပန်၊ သားငယ်က ကိုးရီးယား၊ အသီးသီး အလုပ်တွေ ထွက်လုပ်နေကြတယ်။ ဒီတော့ အိပ်အကူခေါ်ထားတဲ့ ဆွေရိပ်မကင်းသူတွေသာ အိမ်မှာ ရှိုကြတယ်။ ဒီတော့လဲ အိမ်ထဲ လင်မယားနှစ်ယောက်ထဲ ပေါ့။ ညဘက် ဘုရားရှိခိုး၊ မေတ္တာပို့၊(အဝေးရောက် သား၊သမီးတွေအတွက် အထူးပို့တာပေါ့) အမျှဝေပြီး၊ အိပ်ယာထဲ တူယှည်တွဲ ချစ်ပွဲဝင်ကြမယ်တော့မယ်ပေါ့။ 

နှစ်ယောက်အိပ်ကုတင်ကြီး ထက်မှာ ကိုနေဝင်းက ပက်လက်၊ မတင်မာက ကိုနေဝင်းရဲ့ ကြီးမားတဲ့ လီးတန်ကြီးကို သူမရဲ့ အိတင်းႏူးညံ့ တဲ့ လက်ကလေးတွေနဲ့ ပွတ်သပ်ဆုပ်ကိုင်ပြီး အထက်အောက် အသာအယာလေး ဂွင်းတိုက်ပေးနေတယ်။ စကားလေးတပြောပြောနဲ့ (၆) လက်မလောက်ရှည်ကာ သီးမွှေးငှက်ပျောသီးကြီးလို တုတ်ခိုင်တဲ့ လီးကြီးကို လျှာလေးနဲ့ လှိမ့်လူးပြီး တပြွတ်ပြွတ်နဲ့ စုတ်ပေးနေတယ်။ 

တခါတရံ လီးကြီးတစ်ချောင်းလုံး အရင်းထိ အားပါးတရ စုပ်ယူပြီး ဖလွတ်ကနဲ့ ပြန်ထုတ်လိုက်၊ သွားရည်တွေအလိမ်းလိမ်းနဲ့ ပေနေတဲ့ လီးတန်ကြီးကို သူမရဲ့ ပါးအိအိလေးနဲ့ လှိမ့်ကာ လှိမ့်ကာ ပလူးကလိ ကျီစယ်နေျကတယ်။ ဒါကလဲ အိမ်ထောင်ရေးသုခ အရသာ တမျိုးပေါ့။ ကြည်နူးစရာလေးပေါ့။

“ အဟီး သိပ်ချစ်စရာကောင်းတဲ့ ဟာကြီး ကဲကွာ ပြွတ် ပြွတ်၊ ဒါကြီးက မ ဟာထဲဝင်လာရင် သိပ်ချစ်စရာကောင်းတာပဲ ခစ်ခစ်  ” 

“ မိဘတွေပေးလိုက်တဲ့ အမွေလက်ဆောင်လေ မ ရဲ့ ၊ဒါကြီးမရှိ မပါလာရင် အခြောက်ကြီးဖြစ်ပြီး ဖင်လိုက်ခံချင်နေမှာပေါ့  ” 

“ ကိုကလဲ အခြောက်တွေလဲ လီးပါတာပဲလေ၊ တချို့ဆို ကြီးကြီးရှည်ရှည်ကြီးတွေ   ” 

“ အခြောက် ဆိုလို့ မ ကို ပြောပြဦးမယ်၊ ဘာသာရေး စာပေတွေထဲ အခြောက် (၅) မျိုးရှိတယ်။ မ နားထောင်မလား  ” 

“ အင်း ပြောပြလေ၊ နားထောင်မယ် ” 

“ ငါးမျိုးထဲလို့ ဆိုပေမယ့် ယနေ့ခေတ် ဘယ်လိုပဲ ဆန်းပြားတဲ့ လိင်ကိစ္စတွေ ပေါ်ပေါ် အဲဒီ ငါးမျိုးထဲ တိုက်ရိုက်ရော၊ သွယ်ဝိုက်တဲ့ နည်းနဲ့ရော အကျုံးဝင်သွားတာပဲ  ” 

................................................................................

စာထဲမှာပါတဲ့ အခြောက် (ခေတ်အခေါ်) စာအခေါ် ပဏ္ဍုက် ငါးမျိုးကို ရှေးပညာရှင်တွေက  အာ,ဥဿ်, သြ, ပက်၊ နပုံးစွက်၊ ငါးရပ်ပဏ္ဍုုက်များ လို့ သံပေါက်ကဗျာလေး ပြုထားတယ် မ ရဲ့

“ အင်း  ” 

“ ပဏ္ဍုက် ဆိုတာ၊ ထူးဆန်တဲ့ လိင်ကိစ္စရှိသူ၊ ပုံမှန်လိင်စိတ်မရှိသူ၊ မိမိလိင်ကိစ္စကို ထိမ်းသိမ်းချုပ်တည်းဖို့ အားနည်းတဲ့သူ လို့ အဓိပ္ပါယ်ရတယ်  ” 

“ အင်း   ” 

“ နံပါတ် ( ၁ ) က အာသိတ္တ ပဏ္ဍုုက်တဲ့၊ သူများပန်း (လိင်တံ၊မအင်္ဂါ၊နှုတ်ခမ်း၊စအို တခုခုပေါ့) ကို ပါးစပ်နဲ့စုပ်ယူရမှ ကိုယ်တိုင် လိုးလိုက်ရသလို အာသာပြေ ကျေနပ်သွားတဲ့ အမျိုးအစား တဲ့  ” 

“ ဟင် ဒါဆို ခုခေတ် ပလွေ၊ ဘာဂျာ ၊သမီးရည်းစားချင်း နှုတ်ခမ်း ဂဟေဆက် နမ်းတာတွေ လုပ်ကြတာ အခြောက်တွေပေါ့၊ ဟုတ်လား ” 

“ သိဘူးလေ၊ ခုခေတ် ချန်နယ်တွေမှာ ဆရာ့ဆရာကြီးတွေ လုပ်နေတဲ့ ဆရာကြီးတွေ၊ဆရာမကြီးတွေကို မေးကြည့်ပေါ့၊ မေးရဲရင်လေ ဟားဟား၊ တကမ္ဘာလုံးနဲ့ တစ်ယောက် ဖြစ်သွားမယ်  ” 

“ ကဲကွာ ၊ ပြောတာပဲ နားထောင်၊ သိပ်မမေးနဲ့  ”  (စာသင်ခန်းထဲက ဆရာတွေရဲ့ လေသံနဲ့ပေါ့)

“ အင်းပါ ၊ ဆက်ပြော  ” 

“ နံပါတ် ( ၂ ) က ဥဿူယ ပဏ္ဍုက် တဲ့၊ သူက သူများ လိုးနေတာကို မသိအောင် ချောင်းကြည့်လိုက်ရမှ အဆင်ပြေ ကျေနပ်သွားတဲ့သူ တဲ့။ ဒီနေ့ခေတ် အပြာကားကြည့်သူတွေ၊ အောကားကြည့်သူတွေ၊ သူတပါး အိပ်ယာထက်ကိစ္စတွေကို ကင်မရာတပ် ချောင်းရိုက်ပြီး ကြည့်ကြသူတွေ၊ မျှဝေကြသူတွေ၊ ရောင်းစားကြသူတွေ၊ အတွဲချောင်းသူတွေကို ဒီ ပဏ္ဍုက်ထဲ အကုန်ထည့်ရမယ်။ 

“ ဟင် ဒါဆို ခုခေတ် အကုန်လုံး အခြောက်တွေချည်းပဲပေါ့  ” 

“ ဟော မေးပြန်ပြီ၊တိဝူးကွာ၊ ကိုယ့်ဘာသာ တွေးယူကွာ၊ ဒါမှမဟုတ် မီဒီယာတွေမှာ ဗျူးကြည့် ဟားဟား  ” 

“ ဒါနဲ့ သူများလိုးနေတာကို မသိအောင် ချောင်းကြည့်လိုက်ရမှ ဆိုတော့ သိအောင်ကြည့်ရင်ရော မခြောက်ဘူးပေါ့  ” 

“ အဟဲ ဒီမေးခွန်းတော့ မ, မေးတာ မှန်တယ်။ ကာမဂုဏ် ကိစ္စမှာ အကဲပိုကြသူတွေက အဆန်းထွင်လာကြပြန်တယ်၊ ရုပ်သံဖိုင်တွေက အရုပ်တွေကြည့်ရတာ မမိုက်ဘူး၊ တကယ့် Live ကြည့်ရမှ ပိုမိုက်တာ ဆိုပြီး လက်ခံသာယာလာသူတွေ ရှိလာတယ်။ ဒီတော့ စီးပါွးရေး လာဘ်မြင်သူတွေက အဲဒီအုပ်စု အတွက် အတွဲတွေရှာ၊ ကြေးစားဖာတွေ၊ ဖာသည်တွေရှာပြီး ရုံဝင်ခ ကြေးကြီးကြီးယူကာ ပြတဲ့ ပွဲတွေကျင်းပလာကြတယ်။ ကို တို့နိုင်ငံနဲ့ အနီးဆုံး ထိုင်းမှာ အဲလိုပွဲတွေ နာမည်ကြီးတယ်၊ ဥရောပ၊အမေရိကသားတွေ တရုန်းရုန်းပေါ့၊ အဲ မြန်မာပြည်က ငွေကြေးသုံးဖြုန်းနိုင်သူတွေတောင် ပါသေး ဟားဟား  ” 

“ ငွေတွေ နှမျှောစရာကြီးနော်၊ အဲဒီငွေတွေ တော်လှန်ရေးမှာ သုံးလိုက်ရရင် မ၊အ၊လ ကို နိုင်မှာ  ” 

“ ဟာ ရှုပ်လာပြန်ပြီ ဒီတော်လှန်ရေးက၊ ကဲ ဆက်နားထောင်မလား၊ တော်လှန်မလား ရှင်လှန်မလား တွေ ပြောမလား  ” 

“ ခစ်ခစ် စတာ အခြောက်ကြီးနော်၊ ချိတ်ချိုးရဘူး၊ အာဘွား ပြွတ်  ” 

ဆိုပြီး လီးတန်ကြီးရဲ့ ဒစ်ဖူးကြီးကို သူမရဲ့ နှုတ်ခမ်းဖူးဖူးလေးနဲ့ စုပ်လိုက်တယ်။ 

“ ဟော ပြောရင်း မ လဲ အခြောက်မပေါ့ ဟားဟား  ” 

“ ကဲ ဆက်မယ် နံပါတ် ( ၃) က သြပက္ကမ ပဏ္ဍုက် တဲ့။ လုံးလဖြင့် ဝှေးစေ့ (လိင်ဥ၊လဥ၊မမျိုးဥ၊သားအိမ်) အထုတ်ခံရသူတွေတဲ့။ ဒီနေ့ခေတ် ဖြတ်၊ဖောက်ချုပ်တွေဟာ အခြောက်တွေဆိုတာ ထင်ရှားတယ်။ ရှေးကတော့ မိဖုရား၊မောင်းမတွေကို အုပ်ထိန်းရတဲ့ မိန်းမစိုးတွေကို ဘုရင်က ဝှေးစေ့ထုတ်ထားတက်တယ်၊ သူ့မိဖုရားတွေ မောင်းမတွေကို တက်လိုးမှာ စိုးလို့ပေါ့၊ တရုတ်ဇာတ်လမ်းတွဲထဲ က ကုန်းကုန်းတွေလိုမျိုးပေါ့  ” 

“ ဟာ ကိုကလဲ လီးမရှိလဲ၊ ပါးစပ်နဲ့ လိုးပေးရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ  ” 

“ ဟေ တိဝူးကွာ၊ မီဒီယာတွေမှာ တက်မေးကြည့်၊ ဆက်နားထောင် ခုခေတ် လဥထုတ်လိုက်တာ မဟုတ်ဘဲနဲ့  ယောင်္ကျားသားကြောဖြတ်တဲ့ ကိစ္စကလည်း စဉ်းစားစရာပေါ့၊ မိန်းမသားကြောဖြတ်တာလဲ စဉ်းစားစရာ ၊ သုတေသန သေသေချာချာ ပြုရမယ့် ကိစ္စတွေပါပဲ။ တချို့ အက်ဆိဒင့် တခုတခုကြောင့် ယဥ အဲ လအု အထုတ်ခံလိုက်ရသူတွေလဲ အခြောက်ထဲပါမလား မသိဘူး။ ဘာကြောင့် ဖြစ်ဖြစ် လဥမပါရင် အခြောက်ပဲကွာ။

“ ဟီး ကို ဒီမှာ ယဥကြီး အကြီးကြီနဲ့ အခြောက်ကြီး ကဲကွာ ပြွတ်  ” 

ပြောရင်း ကျွန်တော့် လဥကြီးကို ပြွတ်ကနဲ့ စုပ်လိုက်တယ်။ သူ့အစုပ်ခံရတော့ လဥကြီးက အထက်ကပ်သွားတယ်။

“ နံပါတ် ( ၄ ) ပက္ခ ပဏ္ဍုက် တဲ့၊ လဆန်းရက်မှာမှ အထူးလိင်စိတ် ဆက်ဆံလိုစိတ်၊ခံလိုစိတ် မနေနိုင်မထိုင်နိုင်အောင် ပြင်းပြသူ၊ ထန်သူ ။ လဆုတ်ရက်မှာမှ  လဆန်းရက်မှာမှ အထူးလိင်စိတ် ဆက်ဆံလိုစိတ်၊ခံလိုစိတ် မနေနိုင်မထိုင်နိုင်အောင် ပြင်းပြသူ၊ ထန်သူ။ တချို့က အဲဗား ထန်နေကြတာ မဟုတ်ဘူး။ သူ့ရက်နဲ့ သူမှ အထူးထန်တက်ကြတာ။ ဘယ်လောက်ထိလဲ ဆို အဲဒီထန်တဲ့ ရက်မှာ လိင်မမဆက်ဆံလိုက်ရရင် ကိုယ့်စိတ်ကိုယ် ထိန်းချုပ်မရအောင် ဆောက်တည်ရာ မရအောင် ဖြစ်နေသူတွေပေါ့  ” 

“ ဒါကြောင့်ထင်တယ် ကို ရဲ့ ၊တချို့ အဖိုးကြီးတွေ ကလေးငယ်လေးတွေနဲ့ ကျူးလွန်မိတာ၊ မောင်နှမ ကျူးလွန်မိတာ၊ သားအမိ၊ အဒေါ်နဲ့တူ၊ဦးလေးနဲ့တူမ၊ အဖေနဲ့ သမီး ကျူးလွန်မိတာတွေက ဒီ အခြောက်အုပ်စုထဲ ပါသူတွေလား မသိဘူးနော်၊ သူတို့ကိုယ်ကို မထိန်းနိုင်တော့ဘူးလေ  ” 

“ ဟေ တိဝူးကွာ၊ ထဲ့ချင်တဲ့ အထဲသာ ထည့်လိုက် စောက်ခြောက်တွေကို  ” 

“ ညဉ့်နက်လာပြီ၊ အတိုချုပ်မယ် နံပါတ် (၅) က နပုံးသက ပဏ္ဍုုက် တဲ့။ အင်မတန် ရှားတဲ့အမျိုး ကျားအင်္ဂါရော၊ မအင်္ဂါရော ထင်ထင်ရှားရှား မပါတဲ့သူ။ လက်ရှိ ကမ္ဘာ့လူဦးရေ သန်းရှစ်ထောင်ထဲမှာ ရှိတော့ရှိနိုင်တယ်၊ ရှားလိမ့်မယ်။ တစ်ယောက်ချင်း လိုက်လှန်ကြည့်ရမယ် ဟားဟား  ” 

“ ဟုတ်ပါပြီ ကို ရယ်၊ သိရလို့ ကျေးဇူးတွေအများကြီး တင်ပါတယ်  ” 

“ ဒီအခြောက်တွေ အကြောင်းကို ဘုရားရှင်က မြင့်မြတ်တဲ့ ရဟန်းဘ၀ ကိစ္စနဲ့ ပက်သတ်ပြီး ရဟန်းပြုခွင့်ရသင့်၊မရသင့်တာနဲ့ ဆက်စပ်ပြီး ဟောကြားခဲ့လေတော့ အမျိုးသားတွေကို အဓိက ရည်ညွှန်းထားသလို ဖြစ်နေပေမယ့် အမျိုးသမီးတွေဘက်က အနေနဲ့လဲ ဆက်စပ်တွေးယူလို့ရတယ်၊ ချုပ်လိုက်ရင် လိင်ကိစ္စမှာ ထူးထူးဆန်းဆန်း စိတ်ရှိသူတွေ အားလုံး အခြောက်တွေပဲ လို့သာ မှတ်လိုက်တော့ မ ရေ  ” 

“ ဘာလို့ အခြောက်ဖြစ်ရတာလဲ ဟင် ကို  ” 

“ အရင်ဘဝ၊ တချို့ ခု ဘဝမှာ ကာမေသု မိစ္ဆာစာရ ကံ ကျူးလွန်းမိခဲ့ကြလို့ အခြောက်ဖြစ်တာပေါ့၊ အဲ ပြောရဦးမယ် ၊ ခုခေတ် ဘယ်လိုအကြောင်းကြောင့်ပဲ ဖြစ်ဖြစ် (မ၊အ၊လ ကြောင့်ပဲဖြစ်ဖြစ်ပေါ့ ဟားဟား) မိဘ၊ရပ်ရွာ၊ဇနီး၊မယား၊သမီးသား စတဲ့စတဲ့ ကိုယ်ချစ်ရသူတွေနဲ့ ခွဲပြီး ရပ်ဝေမြေခြား၊ တိုင်းတပါး အရပ်မှာ သွားနေရသူတွေဟာ အရင်ဘဝက ကာမေသု ကျူးလွန်းခဲ့သူတွေလို့ ယူဆလို့ရတယ်၊ အပြစ်တင်ချင် ကွကိုသာ အပြစ်တင်၊ သီချင်းတောင် ရှိသေး၊ ချစ်ရေ ကိုယ့်ကြောင့် မင်းမှာ ကိုယ်ဝန် ရှိ တဲ့ ဟားဟား  ” 

“ အင်းနော်၊ ကိုရယ် သမီးနဲ့ သားတွေကို သတိရလိုက်တာ  ” 

“ သူတို့လဲ ကံပါလာလို့နေမှာပေါ့ မ,ရယ် ၊ ကိုယ်တို့ကတော့ ကံမပါလာဘူး၊ ခွဲမနေရဘူး ကဲ ဒီတော့ လာ၊ ကဲ ကဲ ကွာ ပြွတ် ပြွတ်  ” 

မ ရဲ့ နှုတ်ခမ်းလေးကို စုပ်ယူပြီး တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် မြွေတွေ အလား ရစ်ပတ်သိုင်းယှက်ပြီး ပွတ်သပ်နေပါပြီ။ တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက် အလိုက်တသိ (69) ပုံစံ နေရာယူလိုက်ကြပြီး တစ်ယောက်ဟာ တစ်ယောက် စုပ်ဖို့ ယက်ဖို့ လုပ်ခါနီး 

“ ကဲ အခြောက်ကြီးနော် စုပ်ပေးမယ်  ” 

“ ဟားဟား အခြောက်မ ဘောပြားမကြီး ယက်ပေးမယ်နော်  ” 

လို့ အသီးသီး ရယ်မောပြောကြပြီး စုပ်ကြ၊ယက်ကြပါတော့တယ်။ ကိုနေဝင်းရဲ့ လီးကြီးကလဲ မတင်မာရဲ့ ပါးစပ်က တံတွေးတွေ နဲ့ ပြောင်လတ်ပြီး ဒုံးပျံထိပ်ဖူးကြီး အလား ထောင်မက်နေပါပြီ။ မတင်မာရဲ့ စောက်ဖုတ် ဖောင်းဖောင်းအိအိကြီးလဲ ကိုနေဝင်း ရဲ့ တံတွေးတွေနဲ့ ဝင်းလတ် စိုရွှဲနေပါပြီ။

ခဏအကြာမှာတော့ ကိုနေဝင်းက ပက်လက်လှန်ပြီး ထောင်မတ်နေတဲ့ လီးကြီးအပေါ် မတင်မာ က ခွထိုင်လိုက်ကာ သူမရဲ့ လက်နုနု ဖောင်းဖောင်းလေးတွေနဲ့ လီးကြီးကို ဆုပ်ကိုင်လိုက်ပါတယ်။အဲဒီနောက် စိုရွဲနေတဲ့ သူမ အဖုတ်ဝမှာ သေချာ တေ့ချိန်ပြီး တအိအိနဲ့ ထိုင်ချလိုက်ပါတော့တယ်။ အဆုံးထိ ဝင်သွားပြီး သူမ တင်ပါးအိအိကြီးနဲ့ ကိုနေဝင်းရဲ့ လဥတွေ ဖင်ကြားထဲထိ လာထိတွေ့တော့မှာ ကိုယ်လေးကို ကိုင်းပြီး ကိုနေဝင်းကို ဖက်လိုက်ပါတော့တယ်။

ကိုနေဝင်းကလဲ သူ့ရင်ဘက်ပေါ် ထိတွေ့လာတဲ့ ရင်သားအိအိဖြိုးဖြိုးတွေကို ပွတ်သပ်ဆုပ်နယ် ကစားပေးလိုက်ပါတယ်။ အဲဒီတော့မှ မတင်မာ ရဲ့ ခါးနဲ့တင်ပါးက လှုပ်ရှားမှု စတင်ပါတော့တယ်။

အဲဒီနောက်၊ ထို့နောက်၊ ၎င်းနောက် ၊ ယင်းနောက် မှာတော့ ..........


မှတ်ချက် ။     ။ လောကဓါတ် ပညာ (ဆေးသိပ္ပံ) အဆိုအရတော့ ကျား၊မ ဟိုမုန်း မညီမျှကြောင့် အခြောက်ဖြစ်ရတယ်လို့ ဆိုကြသလို၊ ငယ်စဉ်က လွှဲမှားတဲ့ လိင်ကိစ္စ အမှုမှာ သာယာခဲ့မှုကြောင့် လို့လည်း ဆိုကြပါတယ်။ သိချင်ရင် ဆက်လက်လေ့လာကြပါကုန်။ 


........................................♡♡♡........................................

ပြီးပါပြီ။


သူတစ်ပါး သားမယား၊ သူတစ်ပါး သမီးပျိုကိုပြစ်မှားလွန်ကျူးခြင်း၏ အပြစ်များ၊ မကောင်းကျိုးများ

ကာမေသု မိစ္ဆာစာရကံ ကျူးလွန်သူသည် သေပြီးနောက် အဝီစိငရဲနှင့် လောဟကု မ္ဘီ ငရဲတို့၌ ပြင်းထန်စွာ ခံစားကြရသည်။ ငရဲမှလွတ်မြောက်၍ လူ့ဘဝသို့ ရောက်လာပါလျှင်လည်း ဖော်ပြပါအပြစ်များကို ခံစားရ၏။


၀၁။ လူမုန်းများခြင်း။

၀၂။ ရန်သူများခြင်း။

၀၃။ ပစ္စည်းလာဘ်လာဘရှားပါးခြင်း။

၀၄။ ချမ်းသာသုခမှ ကင်းဆိတ်ခြင်း။

၀၅။ မိန်းမဖြစ်ရခြင်း။

၀၆။ မ-မဟုတ် ကျား-မဟုတ် ပဏ္ဍုတ်ဖြစ်ရခြင်း။ (ယောက်ျားလျာ ၊ မိန်းမလျာဖြစ်ရခြင်း )

၀၇။ အမျိုးယုတ်ဖြစ်ရခြင်း။

၀၈။ မျက်နှာပျက်အရှက်တကွဲဖြစ်ရခြင်း။

၀၉။ ခြေလက်အင်္ဂါ မျက်စိ ၊ နား ၊ နှာ ၊ ဣန္ဒြေများ ချို့ယွင်းသေးသိမ်ခြင်း။

၁၀။ စိုးရိမ်သောကအားကြီးရခြင်း။

၁၁။ ချစ်သူနှင့်ကွဲရခြင်း။(ချစ်ရသူတွေနဲ့ခွဲခွါနေရခြင်း)


( သူတစ်ပါး သားမယား၊ သူတစ်ပါး သမီးပျို ကိုပြစ်မှားလွန်ကျူးခြင်း ကိုရှောင်ကြဉ် သူသည် အထက်ပါ (၁၁)ချက်မှ အပြန်အလှန်အကျိုးကို ခံစားရမည်။ )



...............................................................................................

အောက်က ကြည်နူးစရာ ရင်ခုန်စရာ ဗီဒီယို ဖိုင်လေးပါ။

 စကားလေးတပြောပြောနဲ့ ယောင်္ကျားကိုပြုစုပေးနေတာ 

အို....ချစ်စရာကြီး ဗျာ။


.......