Wednesday, August 17, 2022

ဘဝသံသရာ (စ/ဆုံး)

ဘဝသံသရာ (စ/ဆုံး)

ရေးသားသူ - milf lover (ခ) မောင်မောင်

မြန်မာပြည်အောက်မြန်မာပြည် တစ်နေရာတွင် ရှိသာ သရက်တောဆိုသော ရွာလေးတစ်ရွာတွင်ဖြစ်ပြီး ထိုအချိန်တွင်အောက်မြန်မာပြည်ကိုနယ်ချဲ့ဗြိတိသျှတို့ အုပ်ချုပ်နေစဉ်ကာလဖြစ်သည်။ အောက်မြန်မာပြည်သား လယ်သမားများသည် နယ်ချဲ့တို့၏ ကိုလိုနီ ဖိနှိပ်မူအောက်တွင် ဆုပ်လည်းစူး စားလည်းရူးဘဝနဲ့ ဘဝကိုပင်ပန်းကြီးစွာဖြင့် ရှာဖွေစားသောက်နေရလေသည်။

ထို့အထဲတွင် မဥမ္မာတို့မိသားစုသည်လည်း တစ်ခုအပါအဝင်ဖြစ်သည်။ မဥမ္မာမှာလင်သေမုဆိုးမဖြစ်ပြီး သူမယောကျာ်းမှာနယ်ချဲ့အင်္ဂလိပ်တို့ကိုတော်လှန်ရာတွင် ကျဆုံးသွားခြင်းဖြစ်သည်.။မဥမ္မာမှာအသက် ၃၅ နှစ်ခ န့်ရှိပီး မောင်စိုးဆိုသော သားယောကျာ်းလေးတစ်ယောက်ရှိသည်။

မဥမ္မာတို့မျိုးရိုးမှာ ပညာကိုခုံမင်သောမျိုးရိုးဖြစ်သော်လည်း နယ်ချဲ့လက်အောက်တွင်ဖြစ်သောကြောင့် ပညာမသင်ရသော သာမာန်ကောက်စိုက်အလုပ်နဲ့ပဲ ဘဝ၏ဒုက္ခတို့ကို ဖြတ်ကျော်လျက်ရှိသည်။ထိုစဉ်တစ်ဖက်တွင်လည်းနယ်ချဲ့ဗြိတိသျှတို့လက်ပါးစေအိန္ဒိယပြည်မှချစ်တီးများသည်လည်း လယ်မြေများအား သိမ်းယူခြင်း ငွေတိုးချေးစားခြင်းဖြင့်ကြီးပွားလျက်ရှိသည်။

တစ်နေ့တွင်သူသားတော်မောင်နေမကောင်းသဖြင့် ..ဗိန္နောဆရာသွားပြရာ မဥမ္မာတို့ဘဝမှာ သာမာန်တစ်နေ့ကန်စွန်းရွက်နှင့်ငပိရည်လေးဖြင့်သာတစ်နေ့တစ်နေ့မငတ်ရုံသာစားနေရသည်ဖြစ်ရာ ဆေးဖိုး ပညာဖိုးမတတ်နိုင်သဖြင် ရွာမှဆွေမကင်းမျိုးမကင်းများအားအကူအညီတောင်းကြည့်သောလည်း အဆင်မပြေ။ ရွာတွင်လည်းမြန်မာ လယ်သမားများအတွက် ငွေရေးကြေးရေး ဆင်းရဲနေသောအချိန်ဖြစ်လေရာ ချစ်တီးဦးအပနားတွင်ပဲငွေတိုးချေးးဖို့ဆုံးဖြတ်မိလေတော့သည်။

ထိုနှင့်ရွာအဝင်လမ်း ချစ်တီးအိမ်ကြီးသို့ရောက်ရာတွင်..သူတို့ခြံစောင့်မှ

"ဘာလဲ...ဘာလာလုပ်တာလဲ.."

"ကျွန်မ ..ဦးအပနားနဲ့တွေ့ချင်လို့ပါ....."

"အနားယူနေတယ် မရှိဘူး"

ဆိုကာမမာလီကုလားမှစားမတတ်ဝါးမတတ်ကျွန်မအားကြည့်နေပါတယ်...။

"အကိုကြီးရယ်...တောင်းပန်ပါတယ်ရှင် ...ကျွန်မသားလေးနေမကောင်းလို့ပါ...."

"ဒါတွေမသိဘူး သူဌေးအနားယူနေတယ်..."

"အကိုကြီးရယ်တောင်းပန်ပါတယ်နော် ဆိုပြီး မာလီးဒူးခေါင်းသာဖက်ပြီးတောင်းပန်မိပါတော့တယ်..".

မာလီကူလားလည်း သနားသွားမယ်လည်းမထင်ပါဘူးရှင် ...ကျွန်မကို။

"ရတယ်လေ ညီမလေး အကိုကြီးနဲ့ ဒီခြံထဲမှာခဏစောင့်မယ်လေ"

ဆိုပြီးအဆီတဝင်းဝင်းနဲ့မျက်နှာနဲ့ပြုံးကြည့်နေတော့တယ်။

ကျွန်မလည်း ဟုတ်ကဲ့ဆိုကာ သူနဲ့လိုက်သွားပါတော့တယ် ....ထိုစဉ်ကျွန်မလည်းကြောက်လည်းကြောက် သားဇောနဲ့ဖြစ်ချင်တာဖြစ်ဆိုကာ လိုက်သွားပါတော့တယ်...။ထိုစဉ် ချစ်တီးခြံရဲ့ထောင့် မာလီနေသောအိမ်လေးကိုခေါ်သွားကာ ......

"ဟဲ့ ကောင်မလေး ချစ်စရာလေးနော်"

 ညီမလေးကဆိုကာ ညီမရဲ့ဖင်ကိုကိုင်ပါတော့တယ်...။

"လွှတ်နော် လွှတ်"

မလွှတ်နိင်ဘူး နင်ကိုလိုးချင်တယ်.....ဒီမှာဘယ်သူမှမရှိဘူး အော်ချင်သလောက်အော်

"လွှတ် လွှတ်"

ကျွန်မလည်း ရုံး သူဟာ အတင်းကျွန်မတစ်ကိုယ်လုံးကိုဆုပ်နယ်ကာ ..နမ်းရူံနေလေသည်။ကျွန်မလည်းရွံကာ ရုန်းပါသော်လည်း အားမတန်၍ လျော့မိပါတော့တယ် ..ထိုအချိန်ကျမှ ထို ကုလားအား ကျွန်မရဲ့နွမ်းပါးနေသောထဘီကိုချွတ်ကာ ကျွန်မရဲ့အဖုတ်ထဲသို့သူ့လီးကိုအတင်းထိုးထည့်ပါတော့တယ်...။

လီးမှမဝင်ဘဲ ချော်နေသောကြောင့် ကုလားမှာ ကျွန်မပေါင်ကိုဖြဲ ထောင်ခိုင်းကာ လက်ကိုချုပ်ကာအတင်းထိုးထည့်ပါတော့တယ်။သူ့လီးကြီးဝင်သွားတဲ့အချိန်ကျွန်မမှာနာလည်းနာ သူမျက်နှာအဆီတဝင်းဝင်း ကွမ်းတွေနဲ့ရှင့် ရွံလိုက်တာ။ကုလားမျာလီးကြီးဝင်တာနဲ့ဆောင့်လိုးပါတော့တယ်....။

ဖွတ် ဖွတ် ဘွတ် ဘွတ် ဖတ် ဖတ်

"ကောင်မလေး လိုးလို့ကောင်းတယ်နော် ..."

ဖွတ် ဖွတ်

အ..အ..အ....အအ......အအအ....အအ...အအအ အအ...အအ..အအအ...အအ

ကျွန်မကုလားလိုးခံနေစဉ်အတွင်းမျက်ရည်များကျကာ...ဘဝမှာ ငွေကြေးမရှိရင်နိမ်ခံရပုံ မြန်မာပြည်မှာအုပ်ချုပ်သူမင်း ပြည်သူမညီညွှတ်လို့တိုင်းတပါးလက်အောက်ရောက်ခဲ့ပုံတွေနဲ့လယ်သမားများအောက်ခြေဆင်းရဲသားများဘဝရဲ့ငရဲတွေကိုတွေးကာမျက်ရည်တစက်စက်ကျနေပါတော့တယ်...။

ကုလားမှာလိုးနေစဉ်အတွင်း လရေများ ၂ခါ ၃ခါလောက်ပန်းပြီး ကျွန်မကိုနမ်းနေပါတော့တယ် ...ထို့နောက် ကျွန်မပါးစပ်ကို သူ့လိးကြီးထိုးထည့်ကာ လိုးနေပါတော့တယ်....မျက်ရည်တွေနှာချေးတွေလရေတွေနဲ့ရှင် ရွံလည်းရွံ သားလေးနေမကောင်းတဲ့ဇော မုဒိန်းကျင့်ခံနေရတဲ့ဇောနဲ့အွတ် ဝွတ် ဝွတ် အွတ် လည်ချောင်းထဲအသက်ရူကြပ်ကာ အံချင်စိတ်များဖြစ်ကာ သေမတတ်မေ့ေ့မြာခါနီးမှာ မာလီကူလားမှာလရေတွေလည်ချောင်းထဲထိပန်းထည့်ကာ ကျွန်မကိုတွန်းချလိုက်ပါတော့တယ် ...။

ထိုနောက်ကျွန်မလည်း မူးမတတ်မေ့မြောနေကာ .....ညနေစောင်းမှသာ နိုးလာပါတော့တယ် .။အဝတ်အစားပြင်ဝတ်ကာ .....ထလာစဉ် မာလီကုလားမှာ ဟေ ကောင်မလေး အနောက်ကိုသွာလိုက် အဲ့မှာမျက်နှာသစ် ပြီးရင် သူဌေးနဲ့သွားတွေ့လိုက်နင်လာရင်းကိစ္စပြောလိုက်ဆိုကာ ..ထထွက်သွားပါတော့တယ်..။

ကျွန်မလည်း အဝတ်အစားလှဲ မျက်နှာသစ် စပ်ဖျင်းဖျင်းဖြစ်နေသော အဖုတ်အားရေဆေးကာ ဘုံဘိုင်နားမှာ ရိူက်ငိုမိနေတော့တယ် ထိုနောက် သားလေး မျက်နှာမြင်ယောင်ကာ ... ဝမ်းနည်းနေလို့မပြီး ဘဝဆိုတာ အချိုးအကွေ့များပြီး မိမိနောင်ဘဝမှပြုခဲ့ဖူးသောမကောင်းမူများကိုသာ အပြစ်တင်ကာ ထထွက်သွားလေတော့သည်...။

ကုလားအိမ်ထဲမှအတွက် အရက်သောက်ကာ အိပ်ပျော်နေသောမာလီကုလားအားတွေ့သောကြောင့် တံထွေးဖြင့်ထွေးကာ တနေ့နင်ကိုငါအသေသတ်မယ်လက်စားချေမယ် ထက်တဲ့မိန်းမ ဓားသွား တွေ ချွန်တာပြတ်တာလောက်သနားတယ် ဟု မိန်းမသားမာန မြန်မာအမျိုးသမီးတို့၏ မာန ထက်သန်ကာ သူဌေးဆီသို့ထထွက်လာပါတော့တယ် ။

.............................................................................................................

ထို့နောက် ကျွန်မလည်း ချစ်တီး ဦးအပနားတိုက်ပေါ်တက်လာရာ ...အိမ်ရှေ့ဝရံတာတွေ ကွမ်းတမြုံမြုံနှင့်စာရင်းတွက်နေသည်ကိုတွေ့ရပါသည်...ကျွန်မလည်း

"ဦးလေးရှင့် အကူအညီလိုလို့ပါ"

"လာလေ ကလေးမ ဘာလဲပြော"

"ကျွန်မကလေးရှင့် မောင်စိုးလေး အူရောင်ငန်းဖျားလေးဖြစ်နေလို့ ငွေလိုလို့ အကျပ်အတည်းလေးဖြစ်နေလို့ ငွေ ၁၀ ကျပ်လောက်ချေးပေးပါဦးရှင့်"

"ရတယ်လေ ကလေးမ အတိုးပါပါရမှာပေါ့ ဘယ်အချိန်လောက်ပြန်ပေးမလဲ"

" ၆ လလောက်တော့စောင့် ပေး ပါရှင့်"

ဟာ ရတယ်လေ ဒါမဲ့အတိုးနဲ့ဆို ၄၀ လောက်ဖြစ်သွားမယ်နော်

ဟာ အဲ့လိုတော့မလုပ်ပါနဲ့ရှင် ကျွန်မတို့ကို သာမာန်နေ့ခစားတွေပါ ကလေးနေမကောင်းတာနဲ့ဘယ်လိုမှအဆင်မပြေလို့ပါ ...ကျွန်မလည်း မျက်ရည်များပင်ကျဆင်းအောင်စိတ်ညစ်နေပါတော့တယ်။

ထိုအခါ ဦးချစ်တီးလည်း  ကလေးမ အခက်အခဲကိုတော့နားလည်ပါတယ် ဒါပေမယ့် ......စီးပွားရေးကစီးပွားရေးပဲလေ...။

အဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့ရှင်တောင်းပန်ပါတယ် ချေးပေးပါ။

အင်းးးးးးးး ကလေးမ ဦးကို ဒီညပြုစုကွာ ၃ ကျပ်ပေးမယ်.......

"ရှင် "

 "မင်းသဘောပဲလေ မလုပ်နိုင်ရင်တော့ထွက်သွားပေါ့"

ကျွန်မလည်း ကြံရာမရာမိခင်ဇော ကလည်း ကြီးနဲ့.........

"ရတယ် ရှင့် ဒါမယ့် ဒီအကြောင်းတော့ဘယ်သူမှမပြောပါနဲ့ ကျွန်မတို့မြန်မာမိန်းကလေးဆိုတာအရှက်နဲ့လူလုပ်တာပါ....."

"ရတယ်လေ မင်းစိတ်ကြိုက်ပေါ့...."

ထို့နောက် ဦးချစ်တီးလည်း ကျွန်မကိုအနားသို့ခေါ်ကာ ...

"လာနှိပ်ပေးပါဦး ကလေးမ"

ကျွန်မလည်း အရှက်နဲ့ဒေါသ သိမ်ငယ်စိတ်ရောနှောကာ ချစ်တီးအနားသွားကာ သူ့ခြေသလုံးများကိုနှိပ်နယ်ပေးပါတော့တယ်..။

"အိမ်း နှိပ်တတ်သားပဲ...ကောင်မလေး ထိတယ်ဟ......"

ပြောကာ ဦးချစ်တီးဧ။်လက်သည် ကျွန်မ\ဖွံဖြိုးလှသောနို့ကို ပွတ်နေပါတော့တယ်.....အူးးးး ကြီးလိုက်တာ ပြောကာ နို့သီးခေါင်းလေးကို လက်မနဲ့လက်ညှိးနဲ့ချေနေပါတော့တယ်...အူးးး အူးးးး.....ပြီး ဦးချစ်တီးသည် ကျွန်မချိုင်းကိုလက်တစ်ဖက်ကဆွဲယူ၍သူဧ။်ကွမ်းယာဝါးထားသောလျှာနီကြီးဖြင့် ကျွန်မပါးစပ်ကိုအတင်းစုပ်ပါတော့တယ် ...။

"ကောင်မလေး လျှာထုတ်လေ...."

"ရွံလိုက်တာရှင့်..."

ဦချစ်တီးကကျွန်မလျှာကို အတင်းတွေသူနူတ်ခမ်းဖြင့်ဆွဲစုတ်လိုက် လျှာကိုလျက်လိုက်နဲ့ လက်ကလည်းနို့ကိုအတင်းချေနေပါတော့တယ်...ပလပ် ပလပ် ပလပ်...

ထွီ ...ပလပ်...ထို့နောက်လက်ကိုအောက်သို့လျှောကာထဘီကိုဆွဲချွတ်ကာ ကျွန်မရဲ့ပွင့်အာနေသော စောက်ဖုတ်ကိုလက်နဲ့အတင်းပွတ်ကာနိုက်ပါတော့တယ်.....။

စွတ် စွတ် ပလပ် စွတ်......အာားးအားးး

ကောင်မလေးရေ .....ပလပ် ဦးလျှာကိုဆွဲစုတ် အား လီးကိုကိုင်ပေး လီးကိုကိုင်ပေး.....

ထို့နောက်သူ၏တောင်မတ်နေသောလီးကိုစုတ်နယ်ကာ ထုခိုင်းပါတော့တယ်.....။

ထို့နောက် ကျွန်မကို အခန်းထဲခေါ်သွားကာ .....ကုတင်ပေါ်လှဲ၍ မဲနက်၍ ရွံစရာကောင်းလှသော အနံပြင်းသော အမွှေးထူသောလီးကိုစုတ်ခိုင်းပါတော့တယ်...ကျွန်မလည်းရွံလွန်း၍အံချင်လာသော်လည်း နှာခေါင်ပိတ်အသက်အောင့်ကာစုတ်ရပါတော့တယ်..။

၀ေါ့ ..ပြွတ် ပြွတ် ပြွတ် ......အော့အွတ်...

ထို့နောက်ကုတင်ပေါ်တွင်ဖြဲအိပ်ခိုင်းကာ စတင်လိုးပါတော့တယ်.....။ကျွန်မလည်းရှက်စိတ်ကြောင့်မျက်ရည်များကျကာ ..မျက်လုံးစုံမှိတ်ကာဖြဲခံနေရပါတယ်..။

အွတ် အွတ် ဖတ် ဖတ် ဖတ် ဖွတ် အအအအအအအ

ချစ်တီး၍ဆောင့်လိုးမူတွေကြောင့် အဖုတ်အားနာကျင်လှကာ

အတင်းမလုပ်ပါနဲ့ရှင့် တောင်းပန်ပါတယ်.....

မရဘူး လိုးမှာပဲ ..

.ဖတ် ဖတ် ဖတ် ဘွတ်ဘွတ် ဖတ် ဖတ်  

တရပ်စပ်ဆောင့်လိုးကာ ပါးစပ်မှလည်းကစ်ဆင့်ဆွဲလိုက် တံတွေးထွေးချလိုက်နဲ့.....ဖတ် ဖတ် ဘွတ် ဘွတ်..သူခန္ဓာကိုယ်မှာလေးလံလှ၍ခံရသူမှာအတော်မခံချိမခံသာနှင့် ဖွတ် ဖွတ် ဘွတ် ဘွတ် ဖတ် ဖတ်ဖတ် ဖတ် အအအအနဲ့ ဆိုကာအချက်၂၀ လောက်တရပ်စပ်ဆောင့်ကာ

မိနစ်၂၀ခန့်လောက်လိုးကာလရေတွေတရဟော စောက်ဖုတ်ထဲစီးဝင်လာပါတော့တယ်.။

..အူးးးးးးးအူးးးးးးး

ပါးစပ်မှလည်းညီးညူကာ ကျွန်မကိုဖိကာမှိန်းနေပါတော့တယ်......ထို့နောက် ကျွန်မလည်းမှိန်းနေကာ နာရီဝက်အကြာ ဦးချစ်တီးဖယ်တော့ ကျွန်မကို ၃ ကျပ်ပေး ကလေးဆေးခန်းပြရတော့မယ်ဆိုကာ ထဖို့ပြင်လိုက်ပါတောတယ်။

ထိုစဉ် ဦးချစ်တီးက မင်းတညလုံးလိုးခံမှပေးမှာလေ 

ဟဟဟဟဟဟဟဟ

မပေးနိုင်ဘူးကွာ

ရှင်မညစ်ပတ်နဲ့မယုတ်မာနဲ့နော်...

ဟား ဟားး ဟားး ဟားးး မပေးနိုင်ဘူး ......ကြာတယ်ကွာဆိုကာ ကျွန်မအကျီၤဝတ်နေတုန်းမှာ အတင်းဖတ်ကာ ပါးကိုနမ်းရူံနေပါတော့တယ်...ထိုစဉ် ကျွန်မလည်းရုန်းကန်ကာ ပါးရိုက်မိပါတော့တယ်...ဖြန်းးးးး

ထိုစဉ် ကောင်မစုတ် နင်တညလုံးလိုးခံတော့ဘာဖြစ်လဲ ဆိုကာ အတင်းချုပ်ကာ ကုတင်ပေါ်ဆွဲလှဲပါတော့တယ် ။

...............................................................................................................................

ထို့နောက် ကျွန်မကိုအတင်းချုပ်ကာ ဖင်ပေါက်ကိုတံတွေးဆွပ်ကာ ....

နင်ကိုပြဲအောင်လိုးပြမယ် ကြည့်နေ ...ငြိမ်ငြိမ်မခံချင်ဘူးဟုတ်လားဆိုကာ လီးထိပ်ကိုဖြဲ၍ တံတွေးဆွပ် ဖင်ပေါက်ကိုတံတွေးဆွပ်ကာ လူကိုပက်လက်လှန်အိပ်ခိုင်းကာ ဖင်ပေါက်ထဲကိုလီးကိုအတင်းထိုးထည့်ပါတော့တယ်....။

အီးးးးးးးးးးးး......အားးးးးးးးးးးးအားးးးးးးးး

တောင်းပန်ပါတယ်ရှင့် ......ရှိကြီးလိုးပါတယ် ....မလုပ်ပါနဲ့ရှင့်

ချစ်တီးလီးက ခြောက်ကပ်နေတဲ့ဖင်ပေါက်ထဲကိုအတင်းထိုးသွင်းနေပါတော့တယ်...။

ဖင်ပေါက်လည်းပွန်းပဲ့ကာ သွေးစတွေထွက်လာပါတော့တယ်.....။

(ဖင်ချရင်ဖြစ်ဖြစ် နှစ်ဦးသဘောတူချတာဖြစ်ဖြစ် ချောဆီသုံးဖို့မမေ့ပါနဲ့ ဖင်မှာကအဖုတ်လိုမဟုတ်ဘူး သူ့ကြွက်သားကနုတယ်...ရောဂါလည်းရနိုင်တယ် ယောကျာ်းလေးကအရသာရှိရင် ရှိမယ်  ရှိလည်းသာမာန်ပါပဲ ရှေ့လောက်ပါပဲ...မိန်းကလေးအတွက်ကနာတာပိုဖြစ်ပါတယ်  နှစ်ဦးသဘောတူအရသာဖြစ်တာက ပိုပြီး sexဆန်ပါတယ်.....) 

ထို့နောက် ကျွန်မကိုအတင်းလိုးကာ ပါးစပ်မှလည်းတရပ်စပ်ဆဲနေပါတော့တယ်...။

ဖတ် ဖတ် ဖတ် ဘွတ် ဘွတ် ဘွတ် ဖတ် ဖတ်

ဖတ် ဖတ်ဘတ် ဖတ် ဖတ် အအ အအ အအ အအအ

အအ အအ အအ အအ

အားးး နာတယ် အားးးးတောင်းပန်ပါတယ် အားးရှိကြီးခိုးပါတယ်...။

ဦးချစ်တီးမှာတရပ်စပ်ဖင်ကိုဆောင့်လိုးကာ အူးးး အူးးးးကြပ်လိုက်တာ ...အူးးးးကောင်းလိုက်တာ...အူးးးးကောင်မ စောက်ကောင်မ အူးးး အအ အအ ဖတ်ဖတ် နှင့်ပါးစပ်ကဆဲလိုးလိုက်နဲ့လိုးနေပါတော့တယ်...။

ကျွန်မမှာမျက်ရည်ကြီးငယ်ကျနေရပါတော့တယ် အတိတ်ကံဆိုးရွားလိုက်ပါလားရှင့်။

ဥိးချစ်တီးလီးမှာ လရေတွေဖင်ပေါက်ကသွေးစတွေနဲ့ တရပ်စပ်ဆောင့်လိုးကာ....

အအအအအအအအအအားးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး ဆိုကာလီးကိုထုတ်ကာ ကျွန်မမျက်နှာကိုလှန် ကောင်မသောက်စမ်းဆိုကာပန်းလိုက်ပါတော့တယ်.........။

ထို့နောက် ချွေးများကိုသူစွပ်ကျယ်နဲ့သုပ် ကွမ်းတရွာဝါးကာလီးတန်းလန်းနဲ့အိမ်သာထဲဝင်သွားပါတော့တယ်...။ကျွန်မမှာ ဖင်ပေါက်ကနာတဲ့အနာ ယူကြုံးမရတဲ့မုဒိန်းကျင့်ခံရတဲ့အဖြစ်ကြောင့် ကုတင်ထောင့်မှာပဲရိူက်ကြီးတငင်ငိုမိပါတော့တယ်..... ဟူးးးးငါသတ်သေလိုက်ရမလား ရေနစ်သေရမလားး ဟီးးးအီးးးးးငါ့ဘဝဆိုးလိုက်တာ .....တညထဲနှစ်ယောက်ကမုဒိန်းကျင့်ခံနေရပါလားးးးးးကျေးဇူးပြုပြီ ကျွန်မအဖြစ်ကိုကိုယ်ချင်းစာပြောတာပါရှင့် ။

ကြည်ဖြူမှရှင်တို့လုပ်ကြပါ ရှင်တို့ယောကျာ်းတွေ ၁၅ မိနစ်လောက်ကောင်းဖို့အတွက် ..ကျွန်မတို့ဘဝပျက်ခံ နာမည်ပျက်ခံ ရှင်တို့လည်းထောင်ကျနဲ့ မုဒိန်းမကျင့်ကြပါနဲ့...မုဒိန်းကျင့်မယ်အစားရှင်တို့ကိုယ့်လက်နဲ့ကိုယ်အာသာဖြေကြပါ ...ရှင်တို့လရေထွက်ပြီးရင်ရှင်တို့လိုးချင်စိတ်မရှိတော့ပါဘူး..

.အဲ့ကျမှနောင်တရပြီးသတ်မိတာ ဖြစ်ပါလိမ့်မယ် မိန်းကလေးတွေရဲ့သိက္ခာတွေ မိသားစုတွေကိုငဲ့ကြပါ ရှေ့မှာတွေ့၍တားဆီးကြပါရှင်.... ထို့နောက်ချစ်တီးဟာ ထွက်လာပြီး ကျွန်မငိူနေတာကိုရယ်ပြီးကြည့်ကာ အိပ်ခါနီး ငုံပေးထားပါလား အိပ်ပျော်သွာေးအာင်ဆိုကာ ငုံခိုင်းထားပါတော့တယ်...။

ဟူးးးနွေးနေတာပဲကွာ.....အူးးးးးးးးးး

ကလေးမ နင်အာငွေ့ကြောင့်တောင်လာပြန်ပြီဟဆိုကာ ကုတင်ပေါ်ဆွဲလှန်ပေါင်ကိုအတင်းဖြဲဒူးထောင်ခိုင်းကာ လီးထိုးထည့်ကာထပ်လိုးပါတော့တယ် ..ဖတ် ဖတ် ဖတ်

အွတ် အွတ် အွတ် အွတ်...

အအအအအ အားးးးး တော်ပါတော့ရှင် ဖတ် ဖတ်ဖတ် ဖွတ် ဖွတ်

အ ဖတ်ဖွတ် ဖတ် ဖတ်

ချစ်တီးမှာမညှာမတာတရပ်စပ် ဆောင့်ကာဒီတခါတော့ ၁၀မိနစ်လောက်ပြီးသွားပါတော့တယ်..ချစ်တီးဟာဘေးကကျွန်မထဘီနဲ့လရေသုတ်ကာ အိပ်ပြီကွာ အရမ်းလိုးလို့ကောင်းတယ် ဟဲဟဲဆိုကာ ကုတင်ပေါ်မှာတခေါ်ခေါ်နဲ့အိပ်ပျော်သွားပါတော့တယ်...။

ဟဲ့ကောင်မလေး ပိုက်ဆံလိုချင်ရင် မပြန်နဲ့ မနက်ထိစောင့် မနက်တခေါက်လိုးဦးမယ်ဆိုကာအိပ်ပျော်သွားပါတော့တယ်...။

ကျွန်မလည်းချောင်တစ်ခုမှာထိုင်ကာ ငိုနေမိပါတော့တယ် ထို့နောက်ဆုံးဖြတ်ချက်တစ်ခုချလိုက်ပါတော့တယ်..။

ချစ်တီးနဲ့သူခြံစောင့်ကိုသတ်ဖို့ သူတို့ပိုက်ဆံတွေယူဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်ပါတော့တယ်....ဟုတ်တယ် ကျွန်မမှန်တယ် သူတို့ရှိရင် တခြားမြန်မာမိန်းကလေးတွေ ထပ်စော်ကားခံနေရဦးမှာပဲ....လူသတ်သမားနဲ့မုဒိန်းကောင် မုဒိန်းကောင်ကပိုအောက်တန်းကျတယ် ပိုရွံတယ် ဟုတ်တယ်ကျွန်မမှန်တယ်တွေးမိကာ ချစ်တီးတိုက်အောက်ထပ်ရှိမီးဖိုချောင်ထဲသို့သွားကာအသွား၆လက်မ ချွန်ထက်သော ဓားတချောင်းယူကာ ...ချစ်တီးကိုစွပ်ကျယ်ဖြင့် သူ့ပါးစပ်ကိုအတင်းပတ်ကာ....

ဟူးးးး ဟူးးးးဘာ....လုပ် ..ဟူးးး

ဟဲ့ ချစ်တီး နင်ငါ့ဖင်လိုးတုန်းက အဲ့ရုပ်လား ....အေး မိန်းမတိုင်းမပျော့ညံဘူး ထက်မြက်တဲ့မိန်းမရှိတယ်...။

ဘဝကိုဦးဆောင်နေတဲ့ မိသားစုရှေ့မှာရပ်တည်နေတဲ့မိန်းမတွေရှိတယ်ဟဲ့ မိန်းမဆိုတိုင်းအတင်းမုဒိန်းကျင့် အနိုင်ကျင့်လို့မရဘူးဟဲ့ ဆိုကာ ချစ်တီးလီးကို အရင်းကနေဓားဖြင့်ခုတ်ဖြတ်လိုက်ပါတော့တယ်....။

ချစ်တီးလည်းသွေးအလိမ်းလိမ်းဖြင့် အော်ကာ အကူအညီတောင်းပါတော့တယ်။

ဟူးးးးဟူးးးးး........အေး ရော့ ထပ်ကျင့်ချင်ဦးဆိုကာ ဓားဖြင့်ရင်ဝကိုဆောင့်ထိုးလိုက်ပါတော့တယ်......။

ထို့နောက်ကုတင်အောက်ဘက်သေတ္တာထဲမှာပိုက်ဆံ ၅ ကျပ်တန် တစ်ထပ်အားယူကာခြံစောင့်အခန်းသို့ထွက်လာပါတော့တယ်....ထိုအချိန်ခြံစောင့်မှာ ကျွန်မလာတာကိုမြင်သောကြောင့်

ဟေ့ ကောင်မလေး ရခဲ့လား ..ကျေးဇူးမမေ့သင့်ဘူးနော်ဆိုကာကျွန်မကိုလာဖက်ပါတော့တယ်။

ထိုနောက် သူ့လီးကိုထုတ်ကာ တခါလောက်စုတ်ပေးပါလားကောင်မလေး..

ကျွန်မလည်းရယ်ပြကာ သူ့လီးကို ပါးစပ်ထဲထိုးထည့်ကာ ၂ မိနစ်ခန့်စုတ်ပေးလိုက်ပါတော့တယ်..။

ပလပ် ပလပ် ပလပ်

အားးးးအားးးးနွေးနေတာပဲကွာ

ထို့သို့မှိန်းနေခိုက်မှ ဖွက်လာသောဓားဖြင့်  ဗိုက်ကိုဆောင့်ထိုးလိုက်ပါတော့တယ်....

အားးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး

ထို့နောက်တချက်တည်းနဲ့ပွဲချင်းပြီးကာခြံစောင့်မှမျက်ဆံပြူးသေသွားပါတော့တယ် ..ကျွန်မလည်းတံတွေးထွေးကာ အေး မြန်မာအမျိုးသမီးဟဲ့  ....ထွီ ထွီ ထွေးကာခြံထဲမှထွက်လာပါတော့တယ် ။ကျွန်မလုပ်ရပ်မှန်ပါတယ် လူမျိုးခြားတင်မဟုတ် ကိုယ်အမျိုး မြန်မာချင်းချင်းစောင့်ရှောက်ရမယ့်တာဝန် ရှိတာကို ယောကျာ်းမပီသခဏတာဆန္ဒလေးနဲ့ဖျက်ဆီးတဲ့ ယုတ်မာအောက်တန်းကျတဲ့မုဒိန်းကောင်တွေကိုမုန်းတီးရမှာ သတ်ပစ်မိတာ ကျွန်မမှန်တယ်...ဒါ ဘယ်သူမဆိုဘယ်ယောကျာ်းမိန်းမဆိုမှာတာဝန်ရှိတယ်ကျွန်မမှန်တယ် ...။

...............................................................................................................................

အိမ်သို့မနက် ၄ နာရီ ပြန်ရောက်လာခိုက် သားလေးမောင်စိုးအား အိမ်ရှေ့မှ ဟာ မေမေပြန်လာပြီ သားစိတ်လည်းပူတယ် ကြောက်လည်းကြောက်တယ် မေမေရယ်..ဟုဆိုကာရင်ခွင်ထဲဝင်ကာ ငိုနေပါတော့တယ်...။

ဘာမှမဖြစ်ဘူး သား အမေပိုက်ဆံရလာတယ် အမေတို့တနယ်တကျေးကိုပြောင်းမယ်။

ဟုတ်ကဲ့ အမေ.....

ကျွန်မလည်းလရေတွေချွေးနံတွေနဲ့နံစော်နေသော ခန္ဓာကိုယ်ကိုသားလေးနဲ့ထိလျှင် မသတီစရာ ရွံရှာစရာကောင်း၍

သား ခနနော် အမေပင်ပန်းလို့ ရေချိုးလိုက်ဦးမယ်။

ရေချိုးသေချာ သန့်စင်ကာ ပြန်တက်လာသောအခါ သားလေးမှာအပြစ်ကင်းစင်စွာအိပ်နေပါတော့တယ်..။

ကျွန်မလည်း ခြင်ထောင်ထဲရောက်မှ သွေးအေး၍ကိုယ့်အဖြစ်ကိုပြန်တွေးကာ ရိူက်ကြီးတငင်ငိုမိပါတော့တယ်။

ဟင့် ဟင့် .....ဟင့်

သားလေးမှာကျွန်မငိုနေသည်ကိုတွေ့၍

အမေ အမေ ဘာဖြစ်လို့လဲ အမေငိုနေတယ်ဘာလို့လဲ...

ကျွန်မလည်း ဘာမှမမဖြစ်ပါဘူး သားရယ် အမေတို့ဘဝကိုတွေးမိလို့ပါသား

သား ဘဝမှာအမြဲလူ့အထက်ကနေရအောင်ကြိုးစားပါ ..ဘဝမှာကူညီမယ့်လူလက်တဆုပ်စာနဲ့ကိုယ့်ကိုကောက်ကျစ်မယ့်လူကအဆမတန်များတယ်သား ဘဝကိုရည်မှန်းချက်ရှိရှိကြိုးစား ချမ်းသာတဲ့လူတစ်ယောက်ကိုပြုံးပြဖက်ကြပေမယ့်ဆင်းရဲတဲ့လူတစ်ယောက်ကိုပြုံးပြဖို့လူတွေကရှက်ကြတယ်သား အလှဲထိုးဖို့နှိမ်ဖို့ပဲချောင်းနေကြတာ...။

မေမေ ဆင်းရဲတာချမ်းသာတာအရင်အတိတ်ကံကြောင့်ဆို

အဲ့ဒါကနည်းနည်းပဲသား အတိတ်ကံကြောင့်ဆင်းရဲပေမယ့်အနာဂတ်ကပြောင်းလဲပေးရတယ်..ငါ့သားလေးချမ်းသာကြီးပွားအောင်လုပ်လူတွေကိုကူညီ မိန်းမသားတွေအပေါ် စာနာယောကျာ်းပီသစွာနေ ကျင့်ကြံ ကိုယ့်အမေကိုယ်နှမလိုသဘောထားနော်သားလေး သား ဘဝမှာအမြဲကြိုးစားတဲ့လူတစ်ယောက်ဟာအမြဲလေးစားခံရပါတယ်။

ဟုတ် အမေ

သားလေးဟာကျွန်မစကားကိုနားထောင်ကာအိပ်ပျော်သွားပါတော့တယ်..မနက်မိုးလင်းချစ်တီးတိုက်လူသတ်မူဟာ ဟိုးလေးတကျော်ကျော်ဖြစ်ကာ တချို့များက ကောင်းတယ်အဲ့ချစ်တီးတွေ တွေ့ရာမိန်းကလေးစော်ကားချင်နေတဲံကောင်တွေ   သတ်တဲ့လူ ဘုရားသိကြားမပါစေသော်စသောအမျိုးမျိုးကိုကြားရပါတယ်...ကျွန်မတို့လည်ူ သားလေးရှေ့ရေးအတွက် ဆိုကာရန်ကုန်မြို့သင်္ဃန်းကျွန်းဘူတာရုံအနီးသို့ပြောင်းလာကြပါတော့တယ်.....။

.ထို့နောက်ရက်နှစ်လအကြာ သားလေးလည်း အရွယ်ရောက်လာကာ ကျွန်မလည်း ၄၅နှစ်ထဲဝင်လာပါတော့တယ် အတိတ်ကဖြစ်ရပ်များအား ပြည်ဖုံးကာချအပြီး ကျွန်မဘဝထဲဝင်လာသူမှာ ကိုကိုမြင့်ဖြစ်ပါတယ်..။ကိုမောင်မောင်မှာရုပ်ရည်အသင့်အတင့်ရှိ၍ ဝန်ထောက်တစ်ဦးဖြစ်သည် ကျွန်မတို့သားအမိမှာသင်္ဃန်းကျွန်းဘူတာအနီး ယခုစံပြဈေးတည်ရှိရာနေရာတွင်ကုန်စုံဆိုင်လေးဖွင့်ကာ အဆင်ပြေလျက်ရှိစဉ်...ကိုကိုမြင့် ကျွန်မတို့ဆိုင်နား အသွားအလာရှိစဉ် ကျွန်မကိုသဘောကျကာဆိုင်ကိုချောင်းပေါက်မတက်လာပါတော့တယ်....။

ကိုကိုမြင့် ရောက်လာပြန်ပြီလားရှင့်

မဟုတ်ပါဘူး မဥမ္မာရယ် ဒီနားကိုအသွားအလာလေးရှိလို့ပါ

ဟဟ ဟုတ်မှာလည်းလုပ်ပါတော်ရေ....

ဟုတ်ပါတယ် ဒီက မဥမ္မာအလှကလည်း သံလိုက်ဓာတ်လိုဆွဲဆောင်ထားလို့ပါဗျာ..ဟဟဟဟ

ထို့နောက် ကျွန်မတို့မှာသံယောဇဉ်တွဲကာ တစ်ဦးနှင့်တစ်ဦးလူလွတ်များဖြစ်၍ချစ်မိသွားပါတော့တယ်...

မဥမ္မာ သားလေးကောမရှိဘူးလား...

မရှိဘူးရှင့် သူသူငယ်ချင်းတွေနဲ့ထွက်သွားတာပဲ ဘာလုပ်ဖို့လည်းရှင့်

ချစ်မလို့ခင်မျာ..

အို ကဲလိုက်တာ

ချစ်လို့ပါဗျ ဆိုကာ ကိုကိုမြင့်မှာ ကျွန်မကိုသိုင်းဖက်ကာ နူတ်ခမ်းကိုစနမ်းပါတော့တယ် ကျွန်မလည်း ချစ်မိသူဆိုတော့ အပြန်အလှန်ရမက်အပြည့်နမ်းမိပါတော့တယ်....ထို့နောက်ကိုညွှန့်ရွှေမှာ ကျွန်မရဲ့ စွံဖြိုးသောနို့အုံကိုပွတ်ကာ

ချစ်တယ် ဥမ္မာရယ်ဆိုကာ အကျီၤကိုလှန်တင်ကာနို့အုံကို နမ်းပါတော့တယ်...အပေါ်သွားအောက်သွားနဲ့နို့သီးခေါင်းလေးကိုယက်ပါတော့တယ်....အီးးးး...ပလပ် ပလပ် လက်ကလည်းကျွန်မထဘီအောက်ကနေနိူ်က်ကာ..အမွှေးတွေကိုကစားနေပါတော့တယ်...အီးးးပလပ် ချစ်တယ် ပလပ် ထို့နောက်သူဧ။်လီးကြီးကိုထုတ်ကာကျွန်မကိုထုခိုင်းပါတော့တယ်..သူကတော့ကျွန်မအဖုတ်ကိုစနိက်ပါတော့တယ်အရည်တွေရွဲလာပါတော့တယ် ကျွန်မတို့ကအပြန်အလှန်တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်နူးနှပ်ကာ....အချစ်ရေယဉ်ထဲမျောနေပါတော့တယ်..။

အီးးးပြွတ် ပြွတ်ပလပ်လပ်

ထို့နောက်မဥမ္မာ နေရအောင်ဗျ။

 ဆိုကာ ထဘီကိုလှန်တင်ကာ ကုန်းယက်ပါတော့တယ်..။

အီးးးးပလပ် ပလပ်ပြွတ်ကျွန်မရဲ့နှင်းဆီဖူး လေးကိုလျှာလေးနဲ့ဆွဲကာ ဖတ် ပြွတ်ထို့နောက်လျှာဖျားလေးနဲ့ကျွန်မရဲ့လိူဏ်ခူဝလေးကို ထိုးသွင်ပါတော့တယ် အီးးး အအအ ထို့နောက်ကျွန်မပါးစပ်ကိုသူ့လီးတေ့ပေးလိုက်သောအခါကျွန်မလည်း စုပ်ပေးလိုက်ပါတော့တယ် ....။

လီးထိပ်ကအရေခွံကာဆွဲချကာ...ပလပ် ပါးစပ်ထိပ်ကိုတေ့ကာ လထိပ်အပေါက်ကိုလျှာဖျားနဲ့ကစားပါတော့တယ်....အီးး..ကောင်းလိုက်တာဗျာ .....ထို့နောက်အုတွေကိုလက်တွေနဲ့ကစားပေးလိုက် ပါးစပ်နဲ့ငုံကာဆွဲကာဆော့ပေးလိုက်နဲ့နှစ်ယောက်အတူတူကာမနိဗ္ဗာန်ထဲရောက်နေပါတော့

တယ်...အီးးး အူးးးး

မနေနိုင်တော့ဘူးဗျို့ဆိုကာ

ကျွန်မကိုဖြဲခိုင်းကာ ...သူ့လီးကိုစသွင်းပါတော့တယ်....အူးးးးး

အီးးး အားးး အအအ

ဖတ် ဖတ် ဖတ် ပြွတ်

အအအ ကိုမြင့် ...အအအ အအအ ဥမ္မာဖတ် ဖတ်

ဘွတ်ဘွတ် ဖတ် အအ ချစ်တယ် ချစ်တယ်အွတ် အွတ် အွတ်

ထို့နောက်နှစ်ယောက်တူတူ်ကစ်ဆင်ဆွဲကာကျွန်မလည်းအောက်ကဆောင့်သူလည်းအပေါ်ကတရပ်စပ်ဆောင့်နဲ့

အွတ် အွတ် ...ဖွတ် နှစ်ယောက်တူတူ အီးးး ကျွန်မပြီးပြိ ခဏ ခဏ အွတ်အွတ် အီးး ဖတ်ဖတ် ဖတ် ခဏခဏ မြင့် အမြန်လိုးတော့ ဖွတ် ဖွတ်ဖတ် ဖတ် အွတ်

အအအအအ ထို့နောက်အားးးးးးးဆိုကာပြိုင်တူပြီးသွားပါတော့တယ်ထို့နောက်နှစ်ယောက်တူတူ မဝနိုင်သေးဘဲကစ်ဆင်ဆွဲကာနမ်းရိူက်နေမိပါတော့တယ်.......။

ထို့နောက် ကိုမြင့် သာေးလးပြန်လာတော့မယ်တော်ရေ...ထတော့

သြော် ဟုတ်သားပဲ .....ဆိုကာနှစ်ယောက်တူတူရေဆေးသုတ်သင်ကာအိမ်ရှေ့မှာထွက်ထိုင်ကာစကားပြောနေမိသည်။

ကိုကိုမြင့်က မဥမ္မာ ကျွန်တော်အမကိုချစ်တယ်ဗျာ အမကိုယူမယ် ဒီလိုနေရတာလည်းအရမ်းအထိတ်အထိပ်ရောက်တယ်။

မယူပါနဲ့ရှင့် ကျွန်မဘဝရှင်မသိပါဘူး။

ဘာမသိရမှာလဲ မဥမ္မာအပျိုမဟုတ်တာလည်းသိတယ်....ဒီထက်ဘာသိရဦးမှာလဲဘာလဲ တိတ်တိတ်ပုန်းလင်တွေရှိတာလား။

တော် ရှင့်တော် မစော်ကားပါနဲ့ ရှင်ကိုချစ်လွန်းလို့ပေးနေတာပါ ကျွန်မဘဝမှာရှင်မသိတာတွေရှိပါတယ်။

ဘာတွေလဲပြောပြမှသိမှာပေါ့ ....။

တော်ပြီရှင့် ရှင်က အကုန်ပြည့်စုံပါတယ်တခြားသူယူပါ။

ဘာလဲဗျာပြော လက်ခံနိုင်ရင်ယူမယ် ပြောပြမှပေါ့။

ကဲရှင့် ဒါဆိုပြောမယ်ဆိုကာ ချစ်တီးနှစ်ယောက်မုဒိန်းကျင့်တဲ့အကြောင်း ကျွန်မသတ်ပြီးထွက်ပြေးလာတဲ့အကြောင်း ..

ကျွတ်ကျွတ် သနားစရာပါလား ဒါမဲ့ တစ်ခုမှတ်ထား ကိုကိုမြင့်ကိုအထင်မသေးပါနဲ့ အတိတ်က မကောင်းတာတွေကိုလက်ခံနိုင်ပါတယ် ဒါကိုပတ်ဝန်းကျင်ကနွားလို့ပြောကြတယ် အတိတ်ကယုံမှတ်လို့ပေးနေမိတာတွေ..မှားခဲ့တာတွေက မိန်းမတစ်ယောက်ကိုတန်ဖိုးဖြတ်မရပါဘူး အနာဂတ်မှာလင်အပေါ်ဘယ်လိုသဘောထားမယ်ဆိုတာ ဘယ်လိုရိုသေစောင့်သိမယ်ဆိုတာကပဲ တန်ဖိုးဖြတ်တာပါ....။

ရှင် ဟုတ်မှာလားလုပ်ပါရှင့် ...ကျွန်မကိုရှင်ရွံမှာပေါ့။

ဘာဆိုင်လို့လဲဗျာ ယောကျ်းကောင်းဆိုတာကိုယ်ချစ်တဲ့ မိန်းမကိုတန်ဖိုးထားရတယ် ။ အတိတ်ကိုခွင်လွှတ်ပေးရတယ် ပြည့်စုံတဲ့အနာဂတ်ကို ဖန်တီးပေးရတယ် အဲ့အတိတ်ကိုနှိမ်ပြီးပြောနေတဲ့ အပြစ်ရှာတာယောကျာ်းကောင်းမဟုတ်ဘူးဗျ။

ကျွန်တော်လက်ခံနိုင်တယ်ယူမယ်။ ပိတောက်ဆိုတာ ဘယ်အချိန်ပဲပွင့်ပွင့် ကိုယ်စခူးတဲ့အချိန်ဟာ ကိုယ့်ပိတောက်ဦးပါပဲ အိမ်ထောင်ရေးကို sex တစ်ခုတည်းမဟုတ် မေတ္တာတွေယုံကြည်မူတွေလည်း ပါတယ်ဗျလက်ထပ်ကြမယ်ဗျာ................။

ထို့နောက် ကျွန်မနဲ့ကိုကိုမြင့်ဟာ သားလေးကိုဖွင်ေ့ပြာကာနှစ်ဦးသဘောတူ ယူလိုက်ကြပါတော့တယ် ။ ယခုအချိန်သားလေးသည်လည်း သစ်တောဝန်ထောက်တစ်ဦဖြစ်ကာ သူ့ချစ်သူမိန်းကလေးဆရာဝန်တစ်ယောက်နဲ့လက်ထပ်သွားပါတော့တယ်...။ ဘဝမှာကံဆိုးမိုးမှောင်ကျခဲ့ပေမယ့် ယောကျာ်းကောင်းတစ်ယောက်နဲ့တွေ့ခဲ့ရသောကြောင့် ကျွန်မတစ်ချိန်ကမုဒိန်းကျင့်ခံရတုန်းသတ်သေမိခဲ့ရင် ငါမှားတာပဲ ဟုပြန်တွေးမိကာ ဘဝသံသရာ ဘဝဆိုတာ အချိုအခါး အလှည့်အပြောင်းတွေရှိပါလား စိတ်ဓာတ်မကျသင့်ပါလားတွေးမိပါတော့တယ်....။

မိမိ ဖေ့ဘုတ် အကောင့်လင့်ပါ လာရောက်အပ်နှံနိုင်ပါတယ်) crd ပေးကာကူးယူဖော်ပြနိုင်ပါသည်

https://www.facebook.com/ngasar.gyi.1



........................................⭐⭐⭐⭐⭐........................................

ပြီးပါပြီ။



Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment